Sewero Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 stikker å henger meg jeg neida men det var sjukt Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Stilig det, men jeg ble dypt skuffet da det viste seg å ikke være så mystisk allikavel. =/ Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Stilig det, men jeg ble dypt skuffet da det viste seg å ikke være så mystisk allikavel. =/ 7532980[/snapback] bare å ikke lese alt det:P Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Too late. Jaja, for prøve å huske det til neste gang. Redigert: Ugh, jeg skriver som en flodhest. >< Endret 19. desember 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) jeg ser det ja, ser også at mannen er manipulert bort.... er ikke gjort en god jobb med å fjerne mannen en gang... edit: jeg var for sen, leste ikke hele tråden før jeg postet... Endret 19. desember 2006 av aklla Lenke til kommentar
knet Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hehe, det er ikke mystisk at all. Tingen er at det ligger en thumbnail i exif-dataen til bildet (av det originale bildet) og den er fortsatt der etter at bildet har blitt redigert. Alt etter hva du ser på thumbnails i så bruker den enten exif-dataen sitt thumbnail, eller et miniatyrbilde av den redigerte versjonen. 7525922[/snapback] Jeg har også prøvd å funnet ut om man kan få tilbake det orginale som er vist i thumbnailen. Har et bilde jeg fikk fra en bekjent som tjenestegjør i utlandet som har "sensurert" ansiktet sitt. på thumbnailen ser jeg fulle orginale bildet men ikke når jeg åpner det. Er det sånn å forstå at selv om jeg ikke har orginalen så ligger exif dataen til det orginale bilde lagret fra det orgianale bilde på pcen til kompisen min i midtøsten? Lenke til kommentar
Joney Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Gjør det samme på dette bildet. 7525857[/snapback] wooah, enda bedre Lenke til kommentar
Joney Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 like bra som å skrive: "Bush hid the facts" i notepad, lagre, lukke fila og deretter åpne den igjen. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 like bra som å skrive: "Bush hid the facts" i notepad, lagre, lukke fila og deretter åpne den igjen. 7636200[/snapback] funky, hvordan funker det? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Begrensing i Windows, det er berre talet på bokstavar og ord som har noko å seie trur eg, ikkje kva ord det er: http://apipes.blogspot.com/2006/06/this-api-can-break.html http://www.hoax-slayer.com/bush-hid-the-facts-notepad.html Lenke til kommentar
araziel Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hehe, det er ikke mystisk at all. Tingen er at det ligger en thumbnail i exif-dataen til bildet (av det originale bildet) og den er fortsatt der etter at bildet har blitt redigert. Alt etter hvaa du ser på thumbnails i så bruker den enten exif-dataen sitt thumbnail, eller et miniatyrbilde av den redigerte versjonen. 7525922[/snapback] Jeg har også prøvd å funnet ut om man kan få tilbake det orginale som er vist i thumbnailen. Har et bilde jeg fikk fra en bekjent som tjenestegjør i utlandet som har "sensurert" ansiktet sitt. på thumbnailen ser jeg fulle orginale bildet men ikke når jeg åpner det. Er det sånn å forstå at selv om jeg ikke har orginalen så ligger exif dataen til det orginale bilde lagret fra det orgianale bilde på pcen til kompisen min i midtøsten? 7630006[/snapback] EXIF-dataen inneholder kun et thumbnailbilde, dvs, bildet i elendig oppløsning. Du kan selvsagt extracte denne informasjonen. Bruk f.eks jhead jhead.exe -st C:\thumb.jpg C:\i15326354_74246_7.jpg Lenke til kommentar
Joney Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 like bra som å skrive: "Bush hid the facts" i notepad, lagre, lukke fila og deretter åpne den igjen. 7636200[/snapback] funky, hvordan funker det? 7637619[/snapback] aner ikke, leste noe om det en gang. det finnes vel en post om det er på forumet om du søker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå