YojimboVII Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Hei jeg har et bildet og når det bildet ikke er åpna ser man klart at det står en person der, MEN når man åpner bildet så er det ingen på bildet lenger =/ hva tror dere dette er?? Spooky ass... kopier bildet og save to hdd... også ser dere på det i thumbnails i mine dokumenter eller no... så ser dere mannen.. åpne bildet etter det også plutselig er ikke mannen der lenger.. hva faen? =/ Endret 18. desember 2006 av NiccOz Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hva snakker du om? Ser ingen person i det hele tatt. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Hva snakker du om? Ser ingen person i det hele tatt. 7525814[/snapback] nei du må save picture to harddisk... også ser du... du ser klart en person der.. men når du åpner bildet så ser du ingen =/ Endret 18. desember 2006 av NiccOz Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Har gjort det. Ser absolutt ingen personer på bildet. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Men faen da? Hvorfor er det sånn? Kadmium.. les første post. Dette var litt freaky ja! Noen som har en folklaring? Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Har gjort det. Ser absolutt ingen personer på bildet. 7525821[/snapback] Skjønner du ikke? Ta også save image til my documents eller noe sånt også velger du thumbnails i mine dokumenter så alt som er i mine dokumenter er stor liksom... da ser du bilde.. og da er det en mann der.. også dobbeltklikker du på bildet.. det er sykt ass.. Endret 18. desember 2006 av NiccOz Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg tror det er noe hjerne manipulasjon.. det må det være.. hvis ikke så går jeg og henger meg selv nå =/ Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 NiccOz, jeg kan bekrefte at du ikke er sinnsyk. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 NiccOz, jeg kan bekrefte at du ikke er sinnsyk. 7525834[/snapback] det veit jeg allerede men noe overnaturlig mente jeg=/...;P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Okay... Den var typ creepy ^^ Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Ikke vær frekk. Jeg skjønner godt hva du mener (selv om det til tider kan være vanskelig). Kall meg gjerne unormal, for jeg ser ingenting. Endret 18. desember 2006 av Kadmium Lenke til kommentar
Mow Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Jeg vil ikke si noe sikkert, men muligens har personen lekt litt med denne guiden og fått til noe stilig. Eventuelt er det noe i nærheten:) Uansett er det utrolig stilig Endret 18. desember 2006 av Mow Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Miniatyrbiletet er lagra for seg sjølv, men som ein del av biletfila. Det er vel ein eller annan luring som har klart å få lagre eit anna bilete, eller kanskje heller ein annan versjon av det same biletet, som miniatyr. Redigert, Kadmium: Endret 18. desember 2006 av incanus Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jupp, det der var litt spooky må jeg si Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Ikke vær frekk. Jeg skjønner godt hva du mener (selv om det til tider kan være vanskelig). Kall meg gjerne unormal, for jeg ser ingenting. 7525838[/snapback] Var jeg frekk a? jeg bare forklarte deg hva du skulle gjøre siden du ikke fikk det til fordi hvis du gjør akkuratt som jeg sa så skal du se det... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Når man ser på det store bildet ser man en flekk med samme form som "mannen" i en noe større skala enn "mannen" på miniatyrbildet. Denne flekken er da altså mannen, ergo ingen er sinnsyke, og det hele er bare fancy Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Miniatyrbiletet er lagra for seg sjølv, men som ein del av biletfila. Det er vel ein eller annan luring som har klart å få lagre eit anna bilete, eller kanskje heller ein annan versjon av det same biletet, som miniatyr. 7525841[/snapback] Det skjønte jeg ikke mye av... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Ikke vær frekk. Jeg skjønner godt hva du mener (selv om det til tider kan være vanskelig). Kall meg gjerne unormal, for jeg ser ingenting. 7525838[/snapback] Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Når man ser på det store bildet ser man en flekk med samme form som "mannen" i en noe større skala enn "mannen" på miniatyrbildet.Denne flekken er da altså mannen, ergo ingen er sinnsyke, og det hele er bare fancy 7525845[/snapback] Nei? der man ser mannen så er det helt hvitt bak han.. Når du åpner bildet så er det helt hvitt der den mannen var.. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Ikke vær frekk. Jeg skjønner godt hva du mener (selv om det til tider kan være vanskelig). Kall meg gjerne unormal, for jeg ser ingenting. 7525838[/snapback] Hvilket operativsystem har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå