Gå til innhold

Spooky! =/ se på bildet her... en mann på bildet?

YojimboVII

Anbefalte innlegg

Hei jeg har et bildet og når det bildet ikke er åpna ser man klart at det står en person der, MEN når man åpner bildet så er det ingen på bildet lenger =/ hva tror dere dette er?? Spooky ass...

post-96860-1166406431_thumb.jpg

kopier bildet og save to hdd... også ser dere på det i thumbnails i mine dokumenter eller no... så ser dere mannen.. åpne bildet etter det også plutselig er ikke mannen der lenger.. hva faen? =/

Endret av NiccOz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har gjort det. Ser absolutt ingen personer på bildet.

7525821[/snapback]

Skjønner du ikke?

Ta også save image til my documents eller noe sånt også velger du thumbnails i mine dokumenter så alt som er i mine dokumenter er stor liksom... da ser du bilde.. og da er det en mann der.. også dobbeltklikker du på bildet..

det er sykt ass..

Endret av NiccOz
Lenke til kommentar
Ikke vær frekk. Jeg skjønner godt hva du mener (selv om det til tider kan være vanskelig).

Kall meg gjerne unormal, for jeg ser ingenting.

7525838[/snapback]

Var jeg frekk a? jeg bare forklarte deg hva du skulle gjøre siden du ikke fikk det til fordi hvis du gjør akkuratt som jeg sa så skal du se det...

Lenke til kommentar
Miniatyrbiletet er lagra for seg sjølv, men som ein del av biletfila. Det er vel ein eller annan luring som har klart å få lagre eit anna bilete, eller kanskje heller ein annan versjon av det same biletet, som miniatyr.

7525841[/snapback]

Det skjønte jeg ikke mye av...

Lenke til kommentar
Når man ser på det store bildet ser man en flekk med samme form som "mannen" i en noe større skala enn "mannen" på miniatyrbildet.

Denne flekken er da altså mannen, ergo ingen er sinnsyke, og det hele er bare fancy :p

7525845[/snapback]

Nei? der man ser mannen så er det helt hvitt bak han..

Når du åpner bildet så er det helt hvitt der den mannen var..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...