stoffern Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Hei! jeg har et problem med at hele datamaskinen min fryser når jeg har spilt en stund, plutselig bare fryser alt å jeg må restarte pc'n manuelt for å fikse det, vis jeg starter å spille igjen da fryser den nesten garantert igjen innen en time. skjermkortet ligger på rundt 45 grader og 52 maks under spilling, cpu'n på ca. 40 så tror ikke det er dette som er problemet. datamaskinen er også HELT ny, har lastet ned alle de nyeste driverne til alt! Har XFX NVidia GeForce 7900 GTX. Og med FRYS mener jeg at hele pc liksom henger seg opp! (nesten som en bluescreen uten den blåe skjermen) Ps. spillet det er snakk om er World of Warcraft Takker på forhånd til alle svar <3 Endret 18. desember 2006 av stoffern Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Har du testet noen andre spill, eller fryser det bare i det ene? Lenke til kommentar
stoffern Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Har du testet noen andre spill, eller fryser det bare i det ene? 7525864[/snapback] Wow er det eneste jeg har hatt dette problemet med _hittil_, men det er vel det eneste spillet jeg spiller ganske så lenge om gangen + at det er en helt ny data så har ikke spilt så mye andre spill! Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Spørsmål: Har du virus + spyware programer oppe? (Eventuelt list alle programene) Hva er software og Maskin spesifikasjoner? Evnt. Løsning. 1.Kluss med Anti virus + Programvare konflikt (gud vet) 2.Symptomene tyder på enten CPU eller GPU overoppheting (Kan hende at målingen er feil), minner, eller problemet med LAN kortet. Her er et liknede problem: http://www.ngohq.com/archive/index.php?t-5815.html wow har også registret problemer med downloader som fryse seg fast. Vaio Endret 18. desember 2006 av Vaio Lenke til kommentar
stoffern Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Spørsmål:Har du virus + spyware programer oppe? (Eventuelt list alle programene) Hva er software og Maskin spesifikasjoner? Evnt. Løsning. 1.Kluss med Anti virus + Programvare konflikt (gud vet) 2.Symptomene tyder på enten CPU eller GPU overoppheting (Kan hende at målingen er feil), eller problemet med LAN kortet. Her er noe fra WOW siden http://www.blizzard.com/support/wow/?id=aww0818p Vaio 7525923[/snapback] Har norton antivirus ikke noe mer! win xp AMD Athlon 64 X2 - Duel Core CPU (AM2) Core Processor 4600+ PCI-Express (GDDR3) 2.41 GHz, 2 GB RAM DDR2 PC5300 (667MHz) 320 GB S-ATA2 16MB Cache Harddisk XFX NVidia GeForce 7900 GTX Strømforsyning ATX 400W Gb LAN Nettverkskort (Klar for bredbånd) Hvis det er problem med LAN kortet, hva kan jeg gjøre =/ ? Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Spørsmål:Har du virus + spyware programer oppe? (Eventuelt list alle programene) Hva er software og Maskin spesifikasjoner? Evnt. Løsning. 1.Kluss med Anti virus + Programvare konflikt (gud vet) 2.Symptomene tyder på enten CPU eller GPU overoppheting (Kan hende at målingen er feil), eller problemet med LAN kortet. Her er noe fra WOW siden http://www.blizzard.com/support/wow/?id=aww0818p Vaio 7525923[/snapback] Har norton antivirus ikke noe mer! win xp AMD Athlon 64 X2 - Duel Core CPU (AM2) Core Processor 4600+ PCI-Express (GDDR3) 2.41 GHz, 2 GB RAM DDR2 PC5300 (667MHz) 320 GB S-ATA2 16MB Cache Harddisk XFX NVidia GeForce 7900 GTX Strømforsyning ATX 400W Gb LAN Nettverkskort (Klar for bredbånd) Hvis det er problem med LAN kortet, hva kan jeg gjøre =/ ? 7525936[/snapback] Ikke gjør noe etter mitt innlegg nå men: Norton suger generelt for gamere Endret 18. desember 2006 av Rubymj Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Enig. Uansett om det er Norton eller ei som lager problemer, bør du skifte det ut. Last ned Avast! 4 Home. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg har også problemer i enkelte spill med min nye hardware, men hos meg restarter maskina, den fryser ikke... I vista får jeg masse artifacts. Jeg er temmelig sikker på at dette er pga skjermkortet, jeg har xfx 7900 gt (ikke gtx) og har også lest om flere som har problemer med disse kortene. Det var derfor litt interessant å se at også du har et "tilsvarende" kort. Skal ned på datakjeden og klage og styre nå om en liten stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå