tag1 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Sendte tilbake 2 Rambrikker 25.10.06 med RMA nummer oppgitt fra Corsair, men har tross 2 purringer, ikke hørt noe fra dem. Husker en reklamasjons sak med OCZ, de ga response med engang og skaffet nye brikker fra Danmark, selv om de jeg kjøpte var fra England. Kjempe service. Har kjøpt 7 brikkesett fra Corsair, men livstidsgarantien har liten verdi når de ikke gir lyd fra seg på 1 1/2 måned. Lenke til kommentar
Sir Smokealot Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Prøvd denne ? http://www.houseofhelp.com/forums/forumdisplay.php?f=146 Quote: Q: ONCE I HAVE SENT THE PART, WHEN SHOULD I RECEIVE IT (OR THE REPLACEMENT PART) BACK? A: Replacement will be sent via 3-day shipping method. It will be processed by Corsair within 72 hours of when we receive it (usually sooner), or you will be contacted. Quote: Q: IF I STILL HAVE MORE QUESTIONS... A: There are several ways to get help. Frequently asked questions are often addressed in the RAM Guy Tech Support Forum. You can send an email to our Warranty Department, contact our Technical Support, or phone us at 1-888-222-4346. Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Endelig etter 3 mailer så ble det liv. Nå skal de snart være på vei. Tilgivelse hører julen til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå