Gå til innhold

Moderat stor telefon med musikk og wlan.

Pablo24

Anbefalte innlegg

Hei. Har planer om å ordne meg ny telefon nå. MEN personlig er jeg litt skuffet over mobiltelefonene på markedet. (I hvert fall ingen som tilfredsstiller meg 100%). Har hatt 9100, og er for så vidt godt fornøyd med den. Eneste som plaget meg var størrelsen. Ser derfor nå etter en mindre telefon. Den nye telefon må ha gode musikk muligheter, wlan, støttet for word og pdf filer. Den som jeg har sett meg ut er Nokia N80 Internet Edition, men jeg tenner ikke helt på den. Noen som har tips om alternative telefoner som finnes/kommer på markedet, eller gode grunner for å satse på N80, SÅ SKRIK UT……Takker så mye for svar :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Njaaa... Qtek 8300 passer vel egentlig ditt behov veldig godt. Men den er desverre på vei ut - og HTC Mteor har ikke wlan. Så da blir det vanskelig... Gode grunner til å satse n80 har jeg heller ikke... Du får bli med meg i klubben "vi venter på den perfekte smartphone klubben" (VVPDS.club)..

Alternativet du etterspør finnes ikke for øyeblikket, desverre...

edit:typo

Endret av KRZT
Lenke til kommentar

Det tristeste er at telefonen er så "ultimat kvalitetskjänsla" i tillegg. Fører nesten til søvnløse netter, telefonen er så "riktig" på alle mulige måter. Kjempebra materialvalg, gode taster, riktig OS osv. Men så har den ikke wlan... Er til å bli gal av!

Som en kvinne med perfekt utseende, glimrende humor, strålende inteligens, men som ikke har sosiale antenner (evt ikke er 1337)... uff....

edit: 1337=joke

Endret av KRZT
Lenke til kommentar

Ja, har sett så vidt på den. Meget hissig med 5 Mpiksler, men er litt redd for at dette vil trekke ned på ytelsen. Er strengt talt ikke kameratelefon jeg ønsker å legge pengene mine i. For å si det slik: Kunne godt tenkt meg å velge bort kamerat. Vil tro pris og størrelse ville falt der etter.

Endret av Pablo24
Lenke til kommentar
Ja, har sett så vidt på den. Meget hissig med 5 Mpiksler, men er litt redd for at dette vil trekke ned på ytelsen. Er strengt talt ikke kameratelefon jeg ønsker å legge pengene mine i. For å si det slik: Kunne godt tenkt meg å velge bort kamerat. Vil tro pris og størrelse ville falt der etter.

7525743[/snapback]

Det kan jeg være enig i. Kamera har jeg jo. men tror nok det blir en meget bra telefon uansett om den har dette kameraet :)

Lenke til kommentar
Men ser den er 0,6cm mindre i tykkelse, og 0.3 mindre i bredde enn N80. Dette er litt imponerende, selv om den er 0,4 lengre enn N80.

7525768[/snapback]

Ja og en større skjerm og fantastisk multimedia muligheter som jeg er ute etter.

Spill av video og musikk samt vis fotografier på hjemmemedienettverket – kompatibel TV, stereo og PC via WLAN/UPnP

Endret av Djrunner
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...