Pablo24 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hei. Har planer om å ordne meg ny telefon nå. MEN personlig er jeg litt skuffet over mobiltelefonene på markedet. (I hvert fall ingen som tilfredsstiller meg 100%). Har hatt 9100, og er for så vidt godt fornøyd med den. Eneste som plaget meg var størrelsen. Ser derfor nå etter en mindre telefon. Den nye telefon må ha gode musikk muligheter, wlan, støttet for word og pdf filer. Den som jeg har sett meg ut er Nokia N80 Internet Edition, men jeg tenner ikke helt på den. Noen som har tips om alternative telefoner som finnes/kommer på markedet, eller gode grunner for å satse på N80, SÅ SKRIK UT……Takker så mye for svar Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Njaaa... Qtek 8300 passer vel egentlig ditt behov veldig godt. Men den er desverre på vei ut - og HTC Mteor har ikke wlan. Så da blir det vanskelig... Gode grunner til å satse n80 har jeg heller ikke... Du får bli med meg i klubben "vi venter på den perfekte smartphone klubben" (VVPDS.club).. Alternativet du etterspør finnes ikke for øyeblikket, desverre... edit:typo Endret 18. desember 2006 av KRZT Lenke til kommentar
Pablo24 Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Hehe….fatter ikke hvorfor de ikke har tatt med wlan i mteor…HTC var nær, men snubler ved målstreken. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Det tristeste er at telefonen er så "ultimat kvalitetskjänsla" i tillegg. Fører nesten til søvnløse netter, telefonen er så "riktig" på alle mulige måter. Kjempebra materialvalg, gode taster, riktig OS osv. Men så har den ikke wlan... Er til å bli gal av! Som en kvinne med perfekt utseende, glimrende humor, strålende inteligens, men som ikke har sosiale antenner (evt ikke er 1337)... uff.... edit: 1337=joke Endret 18. desember 2006 av KRZT Lenke til kommentar
Pablo24 Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 ahahAHAHAHAHAH Lenke til kommentar
Djrunner Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg har samme krav som deg og skal vente på Nokia N95 som skal komme i Mars 2007. Den burde du se på Lenke til kommentar
Pablo24 Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Ja, har sett så vidt på den. Meget hissig med 5 Mpiksler, men er litt redd for at dette vil trekke ned på ytelsen. Er strengt talt ikke kameratelefon jeg ønsker å legge pengene mine i. For å si det slik: Kunne godt tenkt meg å velge bort kamerat. Vil tro pris og størrelse ville falt der etter. Endret 18. desember 2006 av Pablo24 Lenke til kommentar
Djrunner Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Ja, har sett så vidt på den. Meget hissig med 5 Mpiksler, men er litt redd for at dette vil trekke ned på ytelsen. Er strengt talt ikke kameratelefon jeg ønsker å legge pengene mine i. For å si det slik: Kunne godt tenkt meg å velge bort kamerat. Vil tro pris og størrelse ville falt der etter. 7525743[/snapback] Det kan jeg være enig i. Kamera har jeg jo. men tror nok det blir en meget bra telefon uansett om den har dette kameraet Lenke til kommentar
Pablo24 Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Men ser den er 0,6cm mindre i tykkelse, og 0.3 mindre i bredde enn N80. Dette er litt imponerende, selv om den er 0,4 lengre enn N80. Lenke til kommentar
Djrunner Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Men ser den er 0,6cm mindre i tykkelse, og 0.3 mindre i bredde enn N80. Dette er litt imponerende, selv om den er 0,4 lengre enn N80. 7525768[/snapback] Ja og en større skjerm og fantastisk multimedia muligheter som jeg er ute etter. Spill av video og musikk samt vis fotografier på hjemmemedienettverket – kompatibel TV, stereo og PC via WLAN/UPnP Endret 18. desember 2006 av Djrunner Lenke til kommentar
Pablo24 Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Joja…blir kanskje litt spennende dette…..for bare håpe ytelsen holder også Lenke til kommentar
Djrunner Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Joja…blir kanskje litt spennende dette…..for bare håpe ytelsen holder også 7525805[/snapback] Ja jeg håper det. Gleder meg til å teste den. Det er en tråd her på forumet om den. Du kan også søke på youtube etter N95, der er en del filmer av den Lenke til kommentar
Pablo24 Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Sweet......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå