NetFinity Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Hei, Har et problem som irriterer meg i stor grad, jeg bruker mitt phillips 32" widescreen tv til all bruk av pcen og denne er tilkoblet et msi gf4 ti4400 via svhs kabel. Problemet er at om jeg har kabeltv pluggen koblet inn i tvet så kommer det forvrengninger, striper og generellt utrolig dårlig bilde på tven. Lyden i tvet durer også litt når denne er koblet inn. Men om jeg drar ut denne så er bildet krystallklart uten noe som helst flimmer, forvrengning eller noe. Løsningen har vert å bare sette inn pluggen når jeg skal se på tv, men dette begynner jeg å bli trøtt av å gjøre hele tiden. Har noen idéer eller erfaringer som kan utbedre forstyrrelsene som skapes av coaxialkabelen? På forhånd takk. Mvh. NetFinity [ Denne Melding var redigert av: NetFinity på 2002-11-21 01:22 ] Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Høres ut som du er utsatt for et fenomen som kalles jordsløyfe (groundloop). Dette har vært diskutert her på forumet før. Du kan også finne mer info og forslag til løsninger her: http://www.epanorama.net/documents/groundl...loop/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå