Gjest Gjest_Gjest_* Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Spørsmålet er vel egentlig rettet mest mot jentene... Med de damene jeg har vært med til sengs til nå, har det liksom bare vært å hoppe rett inn å jukke.. Sikkert ikke noe galt i det, for de har likt det, men føler det mangler noe.. Kyssing, kosing, klapp og klem.. ? Hva liker dere godt at mannfolka gjør før man tar steget til penetrering? Forspill rett og slett.... Dere gutta kan også gjerne legge ut hva dere vet jenta deres liker... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 En time med skamroting, tafsing og påkledd humping pleier å duge lenge. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 At jeg tar en papirpose over hodet. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hva vi liker? Nei, det er jo koselig å føle at en blir satt pris på da, at han vil bruke tid før han bare kjører i gang Ting som kyssing o.l. Eller noen ganger, som Steffyboy sa det så fint: En time med skamroting, tafsing og påkledd humping pleier å duge lenge. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg er sterk motstander av påkledd humping, bare så det er sagt...men så er jeg vel heller ikke jente da, eller? Hmm, forvirret... Er jo bare å kysse og klå litt...ellers er en dusj sammen ganske digg. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 ellers er en dusj sammen ganske digg. 7526594[/snapback] Absolutt! Bare pass på at du ikke bruker opp alt varmtvannet. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Kyssing, touching og små saker .. Ligge og kose litt osv. Gjøre det en føler for, bare ikke dra kameraten fram i lyset.. Gnukking går ikke under å stikke penis ut i lyset. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 kysse hals, munn, øreflipper, bryst, stryke under brysta, mage, inside av lår kysse inside av lår, kysse rundt "musa", la tunga gli forsiktig over mellom leppene, stikke tunga inn, så slikke på klitoris etc.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg