Gå til innhold

Med på å være lenge opp på lillejulaften?


SideburnsKongen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

guitar hero er noe som må prøvest ! =P

 

Noen flere en meg som iriterer seg over bling bling fjortisser, jeg kjenner 2 stykker som går ofte med bar overkropp og har 10 kilos bling blinb smykker hengende rundt halsen som står 50 cent i enden på. og seff er de ordntlige Yo Yo gangstere som hater norge og alt :p blir bare så alt alt alt for domt...

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar
Noen som har prøvd Guitar hero :D ? jeg er exspert på det :) har kommet meg gjenom hele spillet på hard , og klarer alle sangene uten om de som er på siste arenanen på exspert *skryte skryte* utrolig morsomt spill ! som en faktisk kan vere god i uten å bli sett på som en nerd  :omg:

7566862[/snapback]

Jeg får Guitar Hero 2 ikveld. Gleder meg til å klare Freebird på expert, selv om jeg antar at det vil ta noen måneder.

 

Hvor lenge har du spilt?

Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut at Stephen Lynch og Typisk Norsk er ting som holder meg våken ihvertfall :D

 

Av julepresanger så blir nok Creative Zen V Plus 4 Gb den beste presangen (jeg tar det for gitt at jeg får det, da det var nesten det eneste som stod på ønskelista som ble levert til foreldre og besteforeldre :p), Resten blir nok klær, DVD'er og musikk.

 

Wii fikk jeg tak i på lanseringsdagen, og kunne ikke vært mer fornøyd!

 

Noen som spiller The Ship i disse dager da det er gratis (frem til og med 26.) ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...