Almadora Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg blir med Kan jo diskutere i SO6 og greier Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 "jeg er bedre ennd eg din nerd holdning" fra Zappza? Alle som har registrert seg her på forumet er likestilt som nerder, bare innse det 7528900[/snapback] Og du får da inderlig innse at det å sitte oppe natten før julaften for å sitte på et forum er nerdete. For the love of God, jeg har mine nerde tendenser jeg og. Her hvor jeg bor, blir jeg sett på som nerd siden jeg spiller på PCen =) Som Arinomi sier, det finnes forskjellige grader nerdhet. Greit nok å kalle meg nerd, men da får du faen ikke greie alle nerder under en kam. Å sette meg i samme bås som ASCII folka blir for drøyt. 1. rank Nerd | | | | | v 10. rank geek. "Jeg er bedre enn deg, din nerd"-holdning fra Zappza? Alle som har registrert seg her på forumet er likestilt som nerder, bare innse det 7528900[/snapback] Fikset noen feil i den.. Alle som er registrert her er nerder til et visst nivå. Noen er normale nerder, noen er litt mer geek. Du skjønner, nerd er et kallenavn for en intelligent person. Geek, derimot, er slike som absolutt må være oppe hele natta på lille julaften, og dermed viser forumet at vedkommende ikke har noe annet å bedrive på julaften, som i seg selv er skremmende. 7528951[/snapback] Everybody, listen up. This is words directly from God himself. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 "jeg er bedre ennd eg din nerd holdning" fra Zappza? Alle som har registrert seg her på forumet er likestilt som nerder, bare innse det 7528900[/snapback] Og du får da inderlig innse at det å sitte oppe natten før julaften for å sitte på et forum er nerdete. Hvorfor? Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 asso. geek går for det samme som nerd? og det at man er mer nerd enn noen andre, vil bare si at man er mer interessert enn de andre. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Fy faen så vågalt, jeg er så jævlig med! Faen vi skal ha det fett! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Fy faen så vågalt, jeg er så jævlig med! Faen vi skal ha det fett! 7531875[/snapback] Ja! Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Fy faen så vågalt, jeg er så jævlig med! Faen vi skal ha det fett! 7531875[/snapback] høhø Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Opp å se barnetv sammen med alle de små barnene eller? Drit fett med Donald osv ass.. 7529003[/snapback] Ja, det er jo kjempekoslig, det. Men du, som den tøffingen du er, skal vel henge på gatehjørner/forum sammen med alle de andre pøblene/folkene uten familie. Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) mr_razer skal briefe med det megatøffe skjegget sitt, han. mens jeg og skarstad, vi skal kose oss med den siste luka i julekalenderen, tre nøtter til askepott, og alle de andre klassiske julefilmene. Endret 18. desember 2006 av Hekkerboi Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg tror kanskje jeg skal prøve å kjøpe noe godteri jeg kan smugle inn og småspise på mens vi koser oss. Bare passe på så ikke julenissen tar oss på fersken når han kommer med strømpa da, det hadde vært skummelt! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hvorfor? 7531823[/snapback] Hvorfor det er nerdete? Jula er ei tid man tilbringer med familien. Hvis du vil kalle folk på forumet for din famile, go ahead. asso. geek går for det samme som nerd? og det at man er mer nerd enn noen andre, vil bare si at man er mer interessert enn de andre. 7531835[/snapback] Geek er 9 hakk værre en nerd. Man er nerd om man er interessert i fotball, man er nerd hvis man liker å spille PS2 osv... En nerd er en person som er mer interessert enn gjennomsnittet i en ting. Fy faen så vågalt, jeg er så jævlig med! Faen vi skal ha det fett! 7531875[/snapback] Just gotta love the irony Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Skal ikke sitte oppe lillejuleaften nei, stå opp tidlig juleaften å se på BarneTV Endret 18. desember 2006 av Blind Lenke til kommentar
Kulan_Snær Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 På lillejulaften skal man lægge sæ tilig å såve længe! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 nei lille julaften blir ikkeno døgning her ihvertfall. Liker å få tid til å lese juleheftene for i år, og de fra 1994 om ikke eldre, pluss de klassiske tegnefilmene man må ha med seg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg skal sove bort hele jula, kanskje våkne til middagen. Være oppe hele natta før. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Blir nok ikke døgning på meg heller, da det er opp tidlig, se litt på tre nøtter til askepott, og så er det rett til morfar og spise grøt. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) mr_razer skal briefe med det megatøffe skjegget sitt, han. mens jeg og skarstad, vi skal kose oss med den siste luka i julekalenderen, tre nøtter til askepott, og alle de andre klassiske julefilmene. 7531963[/snapback] Hahahaha... Bra du syns det er tøft da.. Men er da noen som blir med da, det er bra.. Blir koselig.. Endret 18. desember 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg skal sove bort hele jula, kanskje våkne til middagen. Være oppe hele natta før. 7532006[/snapback] Du sover jo ikke Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Du sover jo ikke 7532438[/snapback] Nja, ta sovepiller. Våkne, ta sovepiller. osv. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Idag er det dagen folkens.. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg