Equerm Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Er du dum i hue? På julaften skal man stå opp tidlig og se på julefilmer og kose seg 7528446[/snapback] Hva er hensikten med å se filmer du har sett [insert-age-here] ganger før ? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Hmm, alle skal opp om morran får å se barne tv? Har ikke klart å komme meg opp om morran på flere år, så husker ikke ossen det er.. var stas når jeg var 7-8 år da.. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg kunne kanskje blitt med. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Sorry dude. Skal nok opp og se på disney klassikere og andre kule filmer. Jeg simpelthen elsker julaften nettopp på grunn av alle de fine programmene på TV. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Sorry mac. Tradisjoner er tradisjoner, som for eksempel å se på disney om morgenen, sikle på pakkene, åpne strømpa og spise frokost hos mormor Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jol AFTEn ska det DREKKAST! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Ikke faen. Jeg har andre ting å gjøre enn å sitte å nerde foran PCen så nær jul. Bare sitt her og nerd du, jeg har et liv. edit: For ikke å snakke om alle de herlige disney klassikerene som går på NRK om morgenen Endret 18. desember 2006 av Zappza Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 "jeg er bedre ennd eg din nerd holdning" fra Zappza? Alle som har registrert seg her på forumet er likestilt som nerder, bare innse det Lenke til kommentar
Grønvik Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg er med på det veitu. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg er med på det veitu. 7528924[/snapback] Det er bra grønvik.. Lenke til kommentar
Grønvik Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Deilig å sove legne på julaften gå rett til middag å gaver når du våkner.. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 "Jeg er bedre enn deg, din nerd"-holdning fra Zappza? Alle som har registrert seg her på forumet er likestilt som nerder, bare innse det 7528900[/snapback] Fikset noen feil i den.. Alle som er registrert her er nerder til et visst nivå. Noen er normale nerder, noen er litt mer geek. Du skjønner, nerd er et kallenavn for en intelligent person. Geek, derimot, er slike som absolutt må være oppe hele natta på lille julaften, og dermed viser forumet at vedkommende ikke har noe annet å bedrive på julaften, som i seg selv er skremmende. Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) dritfett å døgne/være lenge oppe før juleaften da!!111one gjør det heller en annen dag i romjula. på juleaften skal man opp tidlig, spise en god julefrokost med hele familien, og se på diverse julefilmer utover dagen, helt til selskapet kommer. så spiser man middag, finner mandelen i risgrøten, og venter spent på alle gavene. * at man er nerd betyr vel ikke at man er intelligent? det betyr vel heller at man er spesielt interessert i noe, som fotball, data, og slikt? og geek, blir vel ikke noe annet, siden det kun er nerd på engelsk/amerikansk? Endret 18. desember 2006 av Hekkerboi Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hahaha, for en patetisk tråd! :!: Latterlig! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 "Jeg er bedre enn deg, din nerd"-holdning fra Zappza? Alle som har registrert seg her på forumet er likestilt som nerder, bare innse det 7528900[/snapback] Fikset noen feil i den.. Alle som er registrert her er nerder til et visst nivå. Noen er normale nerder, noen er litt mer geek. Du skjønner, nerd er et kallenavn for en intelligent person. Geek, derimot, er slike som absolutt må være oppe hele natta på lille julaften, og dermed viser forumet at vedkommende ikke har noe annet å bedrive på julaften, som i seg selv er skremmende. 7528951[/snapback] Skjønner ikke helt hva som er så galt med å drøye'n litt på lille julaften, jeg. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 dritfett å døgne/være lenge oppe før juleaften da!!111one 7528974[/snapback] Opp å se barnetv sammen med alle de små barnene eller? Drit fett med Donald osv ass.. Lenke til kommentar
Grønvik Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 "JA dritt tøft ass" Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Opp å se barnetv sammen med alle de små barnene eller? Drit fett med Donald osv ass.. 7529003[/snapback] aww, donald. <3 tre nøtter til askepott. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg blir ikke å døgne på lille-juleaften. Men heller det, enn å stå opp tidlig for å se "gamle klassikere" på TV Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Våknet til middag i fjor. Juleaften er liksom ikke så forbaska bra at det gjør noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg