Gå til innhold

Med på å være lenge opp på lillejulaften?


SideburnsKongen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Jeg er bedre enn deg, din nerd"-holdning fra Zappza?

 

Alle som har registrert seg her på forumet er likestilt som nerder, bare innse det ;):p

7528900[/snapback]

Fikset noen feil i den..

 

Alle som er registrert her er nerder til et visst nivå. Noen er normale nerder, noen er litt mer geek.

Du skjønner, nerd er et kallenavn for en intelligent person.

Geek, derimot, er slike som absolutt må være oppe hele natta på lille julaften, og dermed viser forumet at vedkommende ikke har noe annet å bedrive på julaften, som i seg selv er skremmende.

Lenke til kommentar

dritfett å døgne/være lenge oppe før juleaften da!!111one

gjør det heller en annen dag i romjula.

 

på juleaften skal man opp tidlig, spise en god julefrokost med hele familien, og se på diverse julefilmer utover dagen, helt til selskapet kommer.

så spiser man middag, finner mandelen i risgrøten, og venter spent på alle gavene.

 

* at man er nerd betyr vel ikke at man er intelligent?

det betyr vel heller at man er spesielt interessert i noe, som fotball, data, og slikt?

og geek, blir vel ikke noe annet, siden det kun er nerd på engelsk/amerikansk?

Endret av Hekkerboi
Lenke til kommentar
"Jeg er bedre enn deg, din nerd"-holdning fra Zappza?

 

Alle som har registrert seg her på forumet er likestilt som nerder, bare innse det ;):p

7528900[/snapback]

Fikset noen feil i den..

 

Alle som er registrert her er nerder til et visst nivå. Noen er normale nerder, noen er litt mer geek.

Du skjønner, nerd er et kallenavn for en intelligent person.

Geek, derimot, er slike som absolutt må være oppe hele natta på lille julaften, og dermed viser forumet at vedkommende ikke har noe annet å bedrive på julaften, som i seg selv er skremmende.

7528951[/snapback]

 

Skjønner ikke helt hva som er så galt med å drøye'n litt på lille julaften, jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...