Gå til innhold

Med på å være lenge opp på lillejulaften?

SideburnsKongen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sover du til 15-17 på Juleaften??

What? :O

7525337[/snapback]

det samme sier jeg:O

7525351[/snapback]

Er jo bra å sove lenge på julaften så slepper man å vente sånn til kvelden. Jeg får garantert ikke lov til å sove så lenge :( , men jeg skal no hvert fall sove til 12-13 :)

7525378[/snapback]

tenk på alle de koselige tegneseriene og ja alt du går glipp av om formiddagen og dagen da:O

Lenke til kommentar
Sover du til 15-17 på Juleaften??

What? :O

7525337[/snapback]

det samme sier jeg:O

7525351[/snapback]

Er jo bra å sove lenge på julaften så slepper man å vente sånn til kvelden. Jeg får garantert ikke lov til å sove så lenge :( , men jeg skal no hvert fall sove til 12-13 :)

7525378[/snapback]

tenk på alle de koselige tegneseriene og ja alt du går glipp av om formiddagen og dagen da:O

7525399[/snapback]

Jeg synes det er ganske kjedelig å se på de samme tegneseriene hvert år.

Lenke til kommentar

Jeg synes julestemninga og alt blir helt skeivt og rart hvis jeg står opp for sent. På julaften står jeg faktisk tidlig opp, noe som er ulikt en som sover til 2 til vanlig. :) Viktig å få med seg hele denne dagen, mye forberedelser og greier som er like koselige og bidrar ytterligere med julestemningen. :) og nei, jeg kommer ikke til å røre pc'n i hele juleferien, den skal stå igjen på hybelen, det er så mye mer sosiale ting som foregår da. Jeg velger aldri pc'n foran det sosiale.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Den 24. er en dag man tilbringer med slekt i trivelig selskap, ikke en dag man prøver å sove bort for å få gaver fortest mulig. Jeg kunne godt stått over pakke-styret. Nå er jeg sikkert "gammel", "kjip" og "voksen" med mine 19 år, men det er sånn jeg føler det. Om jeg hører at noen vil sove vekk julaften for å våkne opp til gavene så gir jeg garantert en mye kjipere pakke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...