sld Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 hei, jeg har trøbbel med å aktivere windowsen. Jeg har lånt en windows cd fra en venn og han har gitt meg produktnøkkelen på 25 tegn, det fungerte ikke trenger hjelp! Lenke til kommentar
thamule Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 hei, jeg har trøbbel med å aktivere windowsen. Jeg har lånt en windows cd fra en venn og han har gitt meg produktnøkkelen på 25 tegn, det fungerte ikketrenger hjelp! 7525194[/snapback] En windowslisens kan ikke "lånes" bort. Den må kjøpes til hver maskin... Lenke til kommentar
sld Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 får jeg ikke funnet produktnøkkel på nettet eller noe? Lenke til kommentar
bomelby Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 får jeg ikke funnet produktnøkkel på nettet eller noe? 7525219[/snapback] slike ting er snakk om piratkopier og snakkes i det hele tatt svært lite om her! Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Tvilsom tråd...rapporteres... Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 hei, jeg har trøbbel med å aktivere windowsen. Jeg har lånt en windows cd fra en venn og han har gitt meg produktnøkkelen på 25 tegn, det fungerte ikketrenger hjelp! 7525194[/snapback] Du er nødt til å kjøpe din egen. Bruk av andres lisensnøkler vil i verste fall føre til at den blir ugyldiggjordt så dere begge må kjøpe nye lisenser. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hei alonso14, som flere allerede har sagt må du kjøpe en egen lisens på windows til hver maskin som skal kjøre Windows. Windows kan kjøpes i de fleste butikker og webshopper (prisguiden). XP Home OEM til 7-800,- eller Pro OEM (1000-1100,-?) passer nok bra. Vennligst les og gjør deg forstått med forumets regler til neste gang du lurer på noe. Tråden stenges. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg