Gå til innhold

Angående angrerett og varens stand

Anbefalte innlegg

Har lest litt om angrerett og at hvis varen ikke er i helt perfekt stand så vil butikken selv avgjøre hvor mye du kan få igjen i henhold til varens stand.

Kjøpte meg forleden ett kabinett til 3000 hos SHG.no men kabinettet er overhodet ikke som jeg tenkte meg og er ekstremt misfornøyd. Siden dette har vannkjøling har jeg kutta til riktige lengder på vannkablene, tror du jeg vil problemer med å bruke angrerett på denne varen ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har lest litt om angrerett og at hvis varen ikke er i helt perfekt stand så vil butikken selv avgjøre hvor mye du kan få igjen i henhold til varens stand.

Kjøpte meg forleden ett kabinett til 3000 hos SHG.no men kabinettet er overhodet ikke som jeg tenkte meg og er ekstremt misfornøyd. Siden dette har vannkjøling har jeg kutta til riktige lengder på vannkablene, tror du jeg vil problemer med å bruke angrerett på denne varen ?

7525192[/snapback]

Hvorfor i all verden kutta du kablene? Hvis det er "overhodet ikke som jeg tenkte meg" så burde du sett det med en gang og returnert det uten å kappe noe.

Lenke til kommentar

Fordi man får ikke testet kabinettet uten å faktisk montere vannkjølingen ? Det er vannkjølingen i seg selv som gjør dette kabinettet totalt uinteressant. Det er ikke før man kobler opp alt sammen før man virkelig ser hvor teit Thermaltake har vært når de har designet dette kabinettet.

Lenke til kommentar

Kunne vel fått en ide om "patenten" med og montere radiator, vifter og pumpe (uten slanger)?

Bare med og kikke på bilder av kabinettet med åpen sidedør med radiator mm. kan en begynne og ane at det blir "intimt" (trangt) ...

4 meters kveilen med Thermaltake slange koster vel rundt 79,- (for både 1/4" og 3/8"), for "prøvekjøring" blir det vel nødvendig og kutte slanger, "tanke opp" og se hvordan det fungerer når maskina arbeider.

Lenke til kommentar

Ingen av bildene har strømkablene montert på engang, dette har de gjort bevisst for at folk ikke skal få se hvor jævlig det blir. Utifra bildene å dømme ser Tai Chi kabinettet nesten altfor ryddig ut, tro meg det er ikke tilfellet. Kandalf knuser Tai Chi på akkurat det området.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...