Trynemjoel Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hvor mange prosent av lønna går til staten når man tenker på skatt, moms, og alle de andre avgiftene man må betale?Noen som har svaret på det? 7781314[/snapback] Kommer vel strengt tatt ann på inntekt, forbruk og eiendeler. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) *poff*7779976[/snapback] Vel talt, Andre1983. Dine ord til ettertanke. Endret 23. januar 2007 av pwd3679 Lenke til kommentar
Skaaden Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Ingen nekter deg å flytte til jotunheimen i telt eller reise avgårde med seilbåt, vekk fra samfundets formelle rammer. Forøvrig et artig poeng du har der, men jeg vil tro(!) det finnes mange på denne kloden som føler at de har det verre enn oss. Håvard Lenke til kommentar
fireofawakening Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Ingen nekter deg å flytte til jotunheimen i telt eller reise avgårde med seilbåt, vekk fra samfundets formelle rammer. 7789815[/snapback] Dette må vi kalle et sant premiss, så nå lurer jeg bare på hva relevanse det har, eller hva slutning du ønsker å dra fra det. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Ingen nekter deg å flytte til jotunheimen i telt eller reise avgårde med seilbåt, vekk fra samfundets formelle rammer. Forøvrig et artig poeng du har der, men jeg vil tro(!) det finnes mange på denne kloden som føler at de har det verre enn oss. Håvard 7789815[/snapback] Javisst. Det er alltid strengere og mindre humane åk som kunne vært virkeligheten her på berget. Jeg sier ikke at vi har det vondt innenfor samfunnsrammene. Det jeg fremhever er din rolle som tannhjul i samfunnsmaskinen - Idéen rundt superstrukturen samfunnet krever at alle monner drar, mot et ikke definert mål et sted i fremtiden. Et svært viktig poeng her er det som er nevnt sent i denne tråden. Løsningen er å la andre jobbe for deg, betale minst mulig skatt og besitte størst mulige verdier/makt. Og derme d fjerne noen av mine "negative" punkter fra første post. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 *** Diverse usaklige innlegg fjernet. Prøv å hold en bedre tone fra nå av. PM med reaksjoner sendt. Rapporter denne innlegget om 24 timer, så vil det blir fjernet. *** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå