Rocket Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 tenkte bare jeg skulle dele med dere opplevelsen jeg hadde idag, jeg hadde kjøpt meg en xp2000+, fra før hadde jeg en tbird 1333 med shim. shim'en var kjøpt før xp cpuene ble laget, så den passet bare til durontbird.. jeg fant ut at det var passe teit å betale 100kr i frakt for en ny xp shim fra microplex, så jeg tenkte at det måtte da gå an på en annen måte :razz: så jeg tok fram rundfilen og xp-cpuen og filte og tilpasset. det verste? det funket ser ut som baken, men det funket! jeg sparte 150kr. det er et par øl på puben det :wink: uansett, tenkte bare noen ville vite at det faktisk går an. Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 takk :razz: mange som nektet å tro at det faktisk gikk an! har ikke gått mekken for ingenting :wink: Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Ja hvorfor skulle ikke det gå ann!? Det er da vel samme socketen på xp opp til 2100 og de fra 2200 og oppover!? Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 på xp ja, men ikke tbird som han hadde :razz: Du har vel ikke noen bilder vel :smile: (mr lkrs vibl) Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Kjøpte denne jeg på 3dfxcool http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/5/...dfxcool/369.jpg På posen står det! Amd universial: Athlon/Duron/thunderbird, also XP up to 2100+ finnes det flere typer shims da til Athlon og xp ? Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Hehe, nice one brotha Bra du fikk cpue'n te å funke da.. hehe.. og at shim gikk bra :smile: Takk for handelen. Grunnen te at Tbird og XP shim ikke er helt universale,er p.g.a plaseringa på komponenter oppå cpu,derfor en må være forsiktig :smile: Lenke til kommentar
The Red Devil Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Den nye som du kan få kjøpt er bakover kompatibel. Den som var for salg før passer ikkje for XP uten litt filing/kutting. Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Hva er en shim? Aldri hørt om en sønnen før. Jeg hadde ikke bruk for noe sånnt da jeg bygget min pc (se signatur) Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Quote: har ikke gått mekken for ingenting :wink: haha! trenger ikke å gå mekken for å klare og ta fram ei fil! men godt jobba uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå