bo1e Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Noen som vet om butikker som selger hodeteloner fra AKG, Sennheiser eller Beyerdynamic i Bergen? Ser spesielt etter Beyerdynamic DT231 og AKG K 26 P. Lenke til kommentar
FM Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Prøv Hifi Centeret, Bergen Musikk Handel, Musikk Magazinet, Hagstrøm og Hifi-klubben. Beyerdynamic DT231 tviler jeg på at du finner noen av stedene, mens AKG er mer utbredt i Bergen. Endret 20. desember 2006 av FM Lenke til kommentar
JensL Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Har sett Beyerdynamic på Spaceworld i Oslo, ihvertfall. Mulig de har det i Bergen også. Ellers er nok butikker som selger musikkinstrumenter og slikt utstyr, verdt å stikke innom. De har ofte litt utvalg i de du nevner. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Takk for svar. Får ta meg en runde imorgen å kikke litt. Skal være en julegave så begynner å haste litt Satse på AKG K 26 P da kanskje.. tenkte litt på 24 men de er vel åpne og lekker kanskje litt mye lyd. Lenke til kommentar
FM Skrevet 20. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2006 Takk for svar. Får ta meg en runde imorgen å kikke litt. Skal være en julegave så begynner å haste litt Satse på AKG K 26 P da kanskje.. tenkte litt på 24 men de er vel åpne og lekker kanskje litt mye lyd. 7534017[/snapback] Denne så jeg selv på Musikk Magazinet i dag. Husker ikke til hvilken pris dog. Mulig Hagstrøm selger den billigere nå i julestriden. Og JensL, Beyerdynamic i Bergen har jeg gitt opp for lenge siden. Hender jeg ser en og annen modell, men det blir med det. Dessverre. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2006 AKG K26 P er å få tak i på Hi-Fi Center Kjeden, for kr 425. Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Satse på AKG K 26 P da kanskje.. tenkte litt på 24 men de er vel åpne og lekker kanskje litt mye lyd. 7534017[/snapback] For og ikke snakke om at de stiller i en helt annen klasse når det gjelder lydkvalitet og forsåvidt byggekvalitet også. Den ekstra hundringsen er K26 absolutt verdt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå