JFM Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) jeg har asus a8n sli premium. tengte jeg skulle oppdatere bios. men da jeg skulle laste ned nytt bios stod det at jeg måtte oppdatere chippset(To avoid crashing file system, please do update the chipset driver to below version prior to this Bios). hvordan gjør jeg det? er det d samme som å bruke nyere drivere det fulgte med et program på cd-en til hovedkortet. det kunne man ta backup av bioset. http://support.asus.com/download/download....N-SLI%20Premium poenget mitt er: hvordan oppdatere chipset driver? Endret 17. desember 2006 av JFM Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Nye chipsett drivere laster du ned fra nVidia's hjemmeside og installerer. Fjern de gamle først. Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 på asus siden finner du nye chipset drivere....det er bare å laste ned og installere. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 fullstendig link? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Driverene som ligger på Asus hjemmeside er eldre enn nVidia sine som er produsent av chipsettet på hovedkortet ditt. Bruker kun driverene til nVidia på mine pc'er og de stabile. Du finner dem her. Endret 18. desember 2006 av Chevelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå