Gå til innhold

Problemer med Sony dsc-w5.. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Da jeg var på ferie i høst begynte jeg å få problemer med kameraet mitt. (Sony dsc-w5) Batteritiden ble fryktelig dårlig, og jeg måtte bytte batterier konstant. Den slo seg av etter jeg hadde tatt noen få bilder, og prøvde jeg med blitz slo den seg av før jeg fikk tatt bildet.. :thumbdown:

Noen som vet hva problemet kan være? Lønner det seg å sende det til reprasjon? I tilfelle, hvem gjør det billigst mulig? Jeg har ikke garanti på det da jeg kjøpte det fra nomatica, som nå er konkurs.

Takk for alle svar, vil gjerne ha det i orden så fort som mulig :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis det er under 1 år siden du kjøpte den så kan det hende du har garanti igjen fra Sony selv om butikken du kjøpte hos har gått kokurs. Ring Sony og spørr dem om de kan hjelpe deg.

7529051[/snapback]

Har sjekket mine muligheter for garanti. Det er over ett år siden det ble kjøpt, så jeg får ikke noe fra Sony heller :(

Lenke til kommentar
Hvis det er under 1 år siden du kjøpte den så kan det hende du har garanti igjen fra Sony selv om butikken du kjøpte hos har gått kokurs. Ring Sony og spørr dem om de kan hjelpe deg.

7529051[/snapback]

Har sjekket mine muligheter for garanti. Det er over ett år siden det ble kjøpt, så jeg får ikke noe fra Sony heller :(

7530234[/snapback]

Ingen som har noen tips hva jeg burde gjøre?`

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...