Gå til innhold

For de som liker katter. Lolcats

Xmir

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
poster filmen om charley her, da dette er den mest passende tråden :).

ble rett og slett rørt av denne filmen.

9229704[/snapback]

LITT rørt? Fikk nesten tårer i øynene her! :)

Minner meg litt om en katt mamma hadde for en tid tilbake. En helt hvit perser som het Kizzy.

Kizzy må ha vært tilbakestående. Hun kunne være 10 meter fra huset og ikke finne veien hjem. Hun var så snill og morsom! :)

Men så ble hun syk og måtte avlives..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Flott film.

lurer på om katten til en jeg kjenner er skada og siden han prøvde å angripe ting som noen ganger flyttet seg på dataskjermen de hadde der. Og så måtte den gå i bånd de første gangene den skulle vennes til å være ute siden den fikk anfall hver gang biler kjørte forbi.

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Flott film.

lurer på om katten til en jeg kjenner er skada og siden han prøvde å angripe ting som noen ganger flyttet seg på dataskjermen de hadde der. Og så måtte den gå i bånd de første gangene den skulle vennes til å være ute siden den fikk anfall hver gang biler kjørte forbi.

9229885[/snapback]

nei, det er faktisk helt vanlig at katter angriper ting på skjermen som rører seg. Samme som om du tar en lommelykt å lyser på veggen, så hopper de etter.

Det med bilene er nok ikke noe annet enn at den var redd! :)

Lenke til kommentar

Jaja seff. Men seriøst den fikk så mye anfall at den hoppet rundt XD dette er likevel ikke de eneste rare tingene katta har gjort selvfølgelig. Dette er kanskje ikke den rette tråden da. Men husker og første gangen en katt jeg hadde så en sånn stor såpeboble man kan lage med et sånn sett :!: 1166660967-1164805031105492.b.jpgLitt som det der. Lurer på hva den trodde det var?

Endret av gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...