Startfanet Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Katter eier, har fire selv.!11oneone Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Fy faen. Jeg bryter sammen i latter hver gang jeg ser denne katta som Snerk posta. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Ikke akkurat en katt, men men Igjen, ikke en katt, men passer så bra inn her Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Haha, så mye fantastisk her, jeg synes teksten gjør bildene mye morsomere! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Enig, skjønner nesten ikkje korleis folk har klart å ta bilete av kattar med so morosamme stillingar/ansiktsuttrykk. :!: Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Den invisible bike er jo helt utolig, da E: Leif Endret 7. august 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Den invisible bike er jo helt utolig, da E: Leif 9229537[/snapback] Indeed. Fotografen har vært utrolig heldig med det bildet. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 poster filmen om charley her, da dette er den mest passende tråden . ble rett og slett rørt av denne filmen. 1 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 poster filmen om charley her, da dette er den mest passende tråden . ble rett og slett rørt av denne filmen. 9229704[/snapback] LITT rørt? Fikk nesten tårer i øynene her! Minner meg litt om en katt mamma hadde for en tid tilbake. En helt hvit perser som het Kizzy. Kizzy må ha vært tilbakestående. Hun kunne være 10 meter fra huset og ikke finne veien hjem. Hun var så snill og morsom! Men så ble hun syk og måtte avlives.. 1 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Flott film. lurer på om katten til en jeg kjenner er skada og siden han prøvde å angripe ting som noen ganger flyttet seg på dataskjermen de hadde der. Og så måtte den gå i bånd de første gangene den skulle vennes til å være ute siden den fikk anfall hver gang biler kjørte forbi. Endret 7. august 2007 av gormers Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Flott film ja. gormers: Kan du leggje bileta i innleggjet litt ovenfor i spoiler? Heile sida blei breiare enn vanleg. 1 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Flott film.lurer på om katten til en jeg kjenner er skada og siden han prøvde å angripe ting som noen ganger flyttet seg på dataskjermen de hadde der. Og så måtte den gå i bånd de første gangene den skulle vennes til å være ute siden den fikk anfall hver gang biler kjørte forbi. 9229885[/snapback] nei, det er faktisk helt vanlig at katter angriper ting på skjermen som rører seg. Samme som om du tar en lommelykt å lyser på veggen, så hopper de etter. Det med bilene er nok ikke noe annet enn at den var redd! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Jaja seff. Men seriøst den fikk så mye anfall at den hoppet rundt XD dette er likevel ikke de eneste rare tingene katta har gjort selvfølgelig. Dette er kanskje ikke den rette tråden da. Men husker og første gangen en katt jeg hadde så en sånn stor såpeboble man kan lage med et sånn sett :!: Litt som det der. Lurer på hva den trodde det var? Endret 7. august 2007 av gormers Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Moar of teh funnay kitt0nz Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) og http://lolcats.com, men det er vel mye av de samme bildene som gar rundt. ler sa jeg griner hver gang jeg ser disse bildene Endret 8. august 2007 av Ståle Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Veit den har blitt posta før, men ler alltid når eg ser den: Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 http://www.lolcats.com/images/u/07/23/lolc...6lr13r010th.jpg Den er ganske søt http://photos1.blogger.com/photoInclude/x/...cats%20(62).jpg Den ser faktisk ganske menneskelig ut Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 mange søte katter her ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå