Zeph Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Ikkje la tråden døy ut no. Endret 3. juli 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hahaha, disse kattene er såå bra! Har ledd mange tårer :!: Laget en LOL av katten min. Men finner det ikke igjen. Noen som tilfeldigvis har kommer over den på nett? Her er hvertall bildet. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Ja - den var bare genial, selv om disse også fikk meg til å dra hardt på smilebåndet: Lenke til kommentar
binko Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Det Sims-bildet var morsomt! Men folkens, hvorfor poster plutselig alle uten bilde? Det er forholdsvis irriterende å scrolle seg gjennom en side med haha'er uten at det følges opp med mer hahaing. Mer hahaing! EDIT: Nekrofili blant mus? *Make funny remark where mouse would be replaced with female genitalia* Endret 12. juli 2008 av Binko Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Endret 14. juli 2008 av Skagen Lenke til kommentar
ShagTheMan Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Trenger caption til denne;) foresten min katt Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 ShagTheMan: Mitt første da.. Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Skjønner at kleising kan være morsomt som: I tawt i saw a puzzycat! Men tror ikke jeg hadde likt den like godt hvis det hadde vært: me tawt me see a puzzycat... Min mening da. Klager ikke på at pusene "snakker" med litt barnlig stemme, men må de ha dissa feila i personlig pronomen? Skjønner og at det er en trend fra et eller annet nettsted, men dere MÅ jo ikke henge dere på.. Anyway: mange gøye bilder altså! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Nei Miss_pepsi, du skjønner ikke. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hahaha jeg pisser på meg xD Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Nei Miss_pepsi, du skjønner ikke. Nei, jeg skjønner ikke! Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Nei Miss_pepsi, du skjønner ikke. Nei, jeg skjønner ikke! Smaken er som baken! Ikke verre enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå