Frohman Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Nei, det er ikke poenget. Jeg skjønner hva poenget skal være, at katta liksom er søt og troskyldig og infantil. Det er bare det at catpionserne bommer. "I have a flavor" ville vært morsommere, men det som aller helst burde stått for å få den tilsiktede effekten er "I have flavor". "I has a flavor" er bare driti ut, for er man smart nok til å bruke determinativ "a" bruker man også korrekt hjelpeverb. Mestrer man ikke verb, er den sannsynlige måten å dumme seg ut på at man bruker grunnformen i stedet for en bøyningsform, ikke sant? Altså "have". "Has" er tredje person entall, og det hjelper ikke at det har færre bokstaver. "he have" - sannsynlig feil "I has" - meget usannsynlig 9250828[/snapback] Så lag kattebilder som har captions stavet riktig og kom tilbake når du har tatt internett med storm. Twat... Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Kanskje postet før: :!: Lenke til kommentar
Alsace Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 hund i katte tråd? er bare en ting å i til det: Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Oh long johnson :!: Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) er ikke sikker på om denne er posta Endret 1. september 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Off-topic innlegg slettet. Hold dere til emnet i tråden og post bilder! Lenke til kommentar
fgr Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) jeg leter etter et spesielt bilde, med teksten "gimme back my fry! no shares" eller noe lignende, en katt som har labben på en pommesfrites. håper noen kan hjelpe Endret 1. september 2007 av jagarock Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg leter etter katten som ligner pa Jamie (Mythbusters) Lenke til kommentar
Jan_Erik Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg liker katter! De smaker akuratt som kylling! Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 En hund som kanskje ikke liker å bli badet Fortsetter denne med en katt som kanskje heller ikke liker å bli badet Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Får håpe siden hvor disse bildene er i fra tillater hotlinking, here goes: Endret 10. oktober 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 neimen... den datt ut av mine innlegg... *få inn i mine innlegg igjen* Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 haha faen jeg fikk det av skag1 sine Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Faen, hvorfor MÅ dere bruke "is" for å gjøre det "naivt og morsomt"? "Am" er NØYAKTIG like intuitivt og sannsynligheten for at en lite språkmektig katt ville tatt det i sin munn er langt større enn tredje person entall. Faen, INGEN omtaler seg selv i tredje person entall, det er den tredje ordformen man lærer. Hvorfor skulle man liksom plukke opp det lettere enn de to foregående? Dette ødelegger moroa for oss med teft over grunnskolestadiet. Ikke det at det er så jævla morsomt til å begynne med. Idiot. Er det så jævli lite underholdende for deg kan du la være å klikke deg inn på tråden og spre din menstruelle furtenhet. 1 Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Bare må ha denne i mine innlegg! Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Idiot. Er det så jævli lite underholdende for deg kan du la være å klikke deg inn på tråden og spre din menstruelle furtenhet. men han har et poeng. "hunten your duxz"-bildet nesten øverst på denne siden kunne for eksempel vært mye bedre Endret 15. oktober 2007 av Darx Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Poenget hans går på hvilke gramatikkfeil en katt mest sannsynlig ville begått, og går langt i å antyde at bare dumme folk som ikke har "teft over grunnskolestadiet" kan le av slike feil. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Mindre offtopic og mer pikksjurs! Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 http://www.lolcats.com/images/u/07/23/lolc...6lr13r010th.jpgDen er ganske søt http://photos1.blogger.com/photoInclude/x/...cats%20(62).jpg Den ser faktisk ganske menneskelig ut Menneskelig ja! Her er et nytt bilde av samme katten ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå