Geir M Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det har nå kommet et bra review av deathadder. Det virker ut i fra den anmeldelsen at denne musa rett og slett eier: http://www.esreality.com/?a=longpost&id=1300293&page=1 Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det har nå kommet et bra review av deathadder. Det virker ut i fra den anmeldelsen at denne musa rett og slett eier: http://www.esreality.com/?a=longpost&id=1300293&page=1 7682148[/snapback] Oh!! Nice... Fasongen på Habu var det egentlig aldri noe å si på; det var egentlig alt det andre som ikke var så bra med den... Lenke til kommentar
Nator Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Er denne musa ergonomisk bedre enn Copperhead? Jeg har problemer med at copperhead ikke passer helt i handa og gjør litt vondt i lengden pga at den er for innoverbøyd nede. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Vel jeg har hatt 3 mx518 som er den mest diggbare musa så langt for meg , men alle fikk problemer med venstre musknapp. Den ville ikke fungere hele tiden og ingenting er så frustrerende som å reagere kjapt men så vil ikke musa henge med. Du tror du har skutt først, men musa har ikke registrert knappetrykket! Gikk så over til copperhead pga bedre specs etter å ha investert i en G5 som ikke fungerte i hele tatt med mitt oppsett pga den ene knappen for tommelen , jeg har blitt vant til to. Det var også en nedtur da etter 2 uker lakken begynte å forsvinne fra venstre musknapp.! Kom igjen logitech! Dere kan bedre! Skal være enig i at copperhead har ett litt vanskelig design , men det blir bedre med litt tilvenning. Venter på den neste fete musa fra logitech. 7541018[/snapback] Jeg skaffet meg MX510 rett etter den kom ut. Etter jeg hadde hatt den en uke, skrudde jeg den opp og fjernet loddet og gjorde scrollen trinnløs. Når jeg hadde hatt den rundt en måned fikk jeg den lyse ideen om å skifte coveret med det som jeg hadde på en MX700 (som jeg ikke brukte) og knakk den svarte greia på midten av musa, men syntes egentlig bare at musa fungerte bedre etterpå . Satt på et LAN, og drakk juice, så klarte jeg å søle Juice inne i musa (den er åpen på grunn av den svarte dingsen som mangler ). Satt og pilte ut fruktkjøtt av PCB-kortet i 10 minutter. Jeg har slitt ut 200 kroner verdt av teflonføtter på en tøymatte, så den har blitt brukt mye. Det jeg vil fram til er at jeg ikke forstår hvordan du har klart å ødelegge tre MX518er. Min MX510 fungerer helt fint, og jeg har brukt veldig lav følsomhet (voldelige bevegelser ). Eneste forklaringen er at MX518 er av vesentlig lavere kvalitet enn MX510, eller at du virkelig har mishandlet MX518ene dine . Endret 31. januar 2007 av xNINJA Lenke til kommentar
spidermanxxl Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Kjøpte nettop DeathAdder fra databutikken.com/no jeg har aldri hatt en bedre mus. Presisjon var helt syk og musen passet perfekt i hånden. Denne musen ambefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Høres veldig betryggende ut Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Er denne musa ergonomisk bedre enn Copperhead? Jeg har problemer med at copperhead ikke passer helt i handa og gjør litt vondt i lengden pga at den er for innoverbøyd nede. 7838025[/snapback] DeathAdder har samme fasong som Habu, som igjen er basert på MS Intelli 3.0. Altså en mus som fyller hånden mye bedre enn Copperhead. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg vet ikke hvorfor, men jeg fikk vondt i handa mi når jeg brukte razer.. og liker bedre de musene fra logitech Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Det er forskjell på mus fra Razer... Endret 5. februar 2007 av Krapfoss Lenke til kommentar
Nator Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Tøft, takk for et godt svar Krapfoss. Har hørt at det er forskjell i kvalitet (bygging) på forskjellige Razer mus også... Det blir Deathadder på meg så snart den blir litt mer tilgjengelig! Lenke til kommentar
Shadow Torrent Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Har tenkt å kjøpe den, men hva slags musematte bør jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 1800dpi no way. Må ha minst 2000 Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) 1800dpi no way. Må ha minst 2000 7897541[/snapback] Ja, som om en noengang ville merke forkjell. Men hei, alle tall som kan øke ePenis er jo viktig... I følge testene til ESreality er det kun påkrevet 800DPI for å ha "perfect control". Uansett er alle 2000 DPIs mus typen som glipper pixels med sin dårlige laser Endret 8. februar 2007 av Krapfoss Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 DPI er care, da... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg liker å tro at jeg får bedre presisjon om jeg setter opp DPI og setter ned sense. Men det er vel strengt tatt ikke forskjell på 1800 og 2000? Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Spiller du på meget høy oppløsning, er det et pluss å ha mus som takler 1600- DPI. Men da mister du feelingen, og da.. Lenke til kommentar
LeaF01 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 men er det noen som har erfaring me razer diamondback? vurderer sterkt å kjøpe den Lenke til kommentar
Nator Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Det sies at 1800 dpi IR-sensoren til Razer Deathadder er overlegen enn 2000 dpi lasersensorene til de andre musene. Det ligger nok mer i kvaliteten på avlesningene enn den tekniske oppløsningen. For min del er det ergonomien som teller mest og derfor jeg velger Deathadder =) Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Virker som en veldig bra mus. Hardware.no anbefaler og Deathadder. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 men er det noen som har erfaring me razer diamondback? vurderer sterkt å kjøpe den 7912233[/snapback] Ja, den har en elendig laser sensor, rare drivere og en fasong som ikke passer alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå