MyBigMouth Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Faren min fant endel gamle Leica kameraer hos farmoren min. Noen som har en liste over forventet pris på leica kamera og objektiv? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Sjekk ebay.com 7526289[/snapback] Har sjekket endel, men tenkte mer på en fullstendig liste. Mener å ha sett lignende på alle KM objektiver nemlig, og en slik hadde passet bra i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg har ikke sett referanser til en slik liste (bortsett fra for Canon-optikk til skrufatning/LTM/m39), men det hadde hjulpet litt om du hadde sagt mer om hva slags type utstyr (M-bajonett eller skrufatning) det dreier seg om og hvilken stand det er i. Har inntrykk av at priser varierer forholdsvis mye med tilgang og etterspørsel og at f.eks eldre M-hus (M2 til M4-2) er litt billigere nå siden mange selger sine eldre backup-hus for å finansiere M8. Ellers er det kanskje nyttig for deg å vite at optikk med skrufatning har høyere bruksverdi enn kamerahus med skrufatning, siden det produseres adaptere med full kopling mot målsøkermekanismen til M-optikk. Mvh Kjetil Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Edit; Leica R4 50m(?) Extender x2 Leitz For LeicaFlex SL/SL2 ELMARIT - R 1:2.8/180 LeicaFlex ELMARIT - R 1:2.8/135 Leicaflex Fikk ikke tak i det siste kameraet....Men her er deler av det. Har ikke sjekket skikkelig stand på det da... Endret 18. desember 2006 av MyBigMouth Lenke til kommentar
swanky Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 http://members.aol.com/dcolucci/b.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå