kornelen Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Nei!! Tuller du? Tv2 kan da ikke gjøre det mot oss Macgyver fans! Dessuten selger de bare noen sesonger. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Skal TV2 droppe MacGyver?! Hvor har du hørt det? Har du kilde? 7563758[/snapback] Hørte fra søsteren min at "Party of Five" kommer i stedet.. Party of Five?! For en DRITTserie! Hun leste det på TV2's nettsider.. Man kan fp kjøpt sesong 4 av MacGyver i norge, fra 29. januar.. De tre foregående får man kjøpt billig fra cdon, eller playx.no Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Blir fortsatt trist! Blir ikke det samme uten Mac på TV2 Må vel skaffe meg serien. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Blir fortsatt trist! Blir ikke det samme uten Mac på TV2 Må vel skaffe meg serien. 7563827[/snapback] godserien sin Lenke til kommentar
cake Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 jeg har netopp funnet ut at han lever jeg fant bilder av ham på hjeme siden hans som er richard dean anderson Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 jeg har netopp funnet ut at han lever jeg fant bilder av ham på hjeme siden hans som er richard dean anderson 7825199[/snapback] Yay, gratulerer Skjønner ikke hvorfor så mange tror han er død. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 MacGyver er konge da 7825775[/snapback] Ja han er det Superkjipt at TV2 ikke sender det lenger, kommer nok til å anskaffe det på DVD men leksene blir aldri det samme uten McGyver på TV2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Superkjipt at TV2 ikke sender det lenger, kommer nok til å anskaffe det på DVD men leksene blir aldri det samme uten McGyver på TV2 McGyber ble sendt da jeg også gikk på vgs en gang i tiden.... *mimre* Lenke til kommentar
CCola Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Superkjipt at TV2 ikke sender det lenger, kommer nok til å anskaffe det på DVD men leksene blir aldri det samme uten McGyver på TV2 McGyber ble sendt da jeg også gikk på vgs en gang i tiden.... *mimre* 7827099[/snapback] Tror det har blitt sendt de siste 5 årene på TV2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Tror det har blitt sendt de siste 5 årene på TV2 jeg er såpass gammel at jeg var russ i 1996..... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Tror det har blitt sendt de siste 5 årene på TV2 jeg er såpass gammel at jeg var russ i 1996..... 7827599[/snapback] Jaja, men jeg trodde du mente det slik at det var "så lenge siden" de sendte MacGyver. Men jeg skjønner nå hva du mente Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 jeg er macyver fann og har nesten sett alle episoden. og nå lurer jeg på om han lever i dag. jeg har hørt rykter om forsjelige ting. 7524086[/snapback] OK. Følgende er trolig allerede nevnt, men jeg orker ikke lese gjennom hele tråden. Hvordan i *** er du i stand til å spørre om noe sånt, har du hørt om google? Har du hørt om imdb? Seriøst, hvordan er det mulig å ikke være i stand til å oppdrive denne informasjonen på egenhånd? Dette er ikke ment som et personangrep, selvom flere kanskje vil kalle meg en idiot etter dette innlegget, men det får bare stå til. Jeg er nesten litt sjokkert her! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Ja, de har mange sider de kan skjekke om han lever eller ikke. Det har du rett i. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 jeg er macyver fann og har nesten sett alle episoden. og nå lurer jeg på om han lever i dag. jeg har hørt rykter om forsjelige ting. 7524086[/snapback] jeg hvet ikke om skuespilleren lever men serien lever vært fall:D det er syykt kult og se på Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 jeg hvet ikke om skuespilleren lever men serien lever vært fall:D det er syykt kult og se på Om det fortsatt skulle herske noen tvil. JA han lever! Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Som nevnt her 100 og ørti ganger, Richard Dean Anderson (Macgyver, General O`neill, Killian Darkwater ect...) Lever i beste velgående 57år gammel og skal dukke opp i flere episoder av Stargate SG1 i 2007. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 MasterCard-reklame med Anderrson som MacGyver.. Denne reklamen er fra 2006.. Ganske stilig, egentlig Edit: Leif 7530809[/snapback] Jeg har hørt at det ikke er RDA som spiller i den reklamen der, men det kan jo være et like mye tomt rykte som det med at han skulle vært død... (noe han ikke er) Et lite hint; det er alltid lurt å oppdatere førstepost og/eller emnetittel med oppdatert informasjon når det kommer frem Macgyver kommer forøvrig aldri til å dø, han finner bare nye måter å leve på. Håper jeg ikke har sett alle episodene forresten og at når jeg eventuelt kjøper en DVD kan bli overrasket med en 4-5 episoder jeg ikke kan huske. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Som nevnt her 100 og ørti ganger, Richard Dean Anderson (Macgyver, General O`neill, Killian Darkwater ect...) Lever i beste velgående 57år gammel og skal dukke opp i flere episoder av Stargate SG1 i 2007. 7859431[/snapback] Faktisk var han i forgje episode .. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg har hørt at det ikke er RDA som spiller i den reklamen der, men det kan jo være et like mye tomt rykte som det med at han skulle vært død... (noe han ikke er) Et lite hint; det er alltid lurt å oppdatere førstepost og/eller emnetittel med oppdatert informasjon når det kommer frem 7859476[/snapback] Det er nok han som spelar i reklama, har sett intervju med han der han pratar om den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå