Gå til innhold

Lever Macgyveri dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal TV2 droppe MacGyver?! :cry: Hvor har du hørt det?

Har du kilde?

7563758[/snapback]

Hørte fra søsteren min at "Party of Five" kommer i stedet.. Party of Five?! For en DRITTserie! Hun leste det på TV2's nettsider..

Man kan fp kjøpt sesong 4 av MacGyver i norge, fra 29. januar.. De tre foregående får man kjøpt billig fra cdon, eller playx.no ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Superkjipt at TV2 ikke sender det lenger, kommer nok til å anskaffe det på DVD men leksene blir aldri det samme uten McGyver på TV2  :cry:

McGyber ble sendt da jeg også gikk på vgs en gang i tiden....

*mimre*

:love:

7827099[/snapback]

Tror det har blitt sendt de siste 5 årene på TV2 :thumbup:

Lenke til kommentar
Tror det har blitt sendt de siste 5 årene på TV2  :thumbup:

jeg er såpass gammel at jeg var russ i 1996.....

7827599[/snapback]

Jaja, men jeg trodde du mente det slik at det var "så lenge siden" de sendte MacGyver. Men jeg skjønner nå hva du mente :)

Lenke til kommentar
jeg er macyver fann og har nesten sett alle episoden. og nå lurer jeg på om han lever i dag. jeg har hørt rykter om forsjelige ting. :hmm:  :hmm:

7524086[/snapback]

OK. Følgende er trolig allerede nevnt, men jeg orker ikke lese gjennom hele tråden.

Hvordan i *** er du i stand til å spørre om noe sånt, har du hørt om google? :ohmy:

Har du hørt om imdb?

Seriøst, hvordan er det mulig å ikke være i stand til å oppdrive denne informasjonen på egenhånd?

Dette er ikke ment som et personangrep, selvom flere kanskje vil kalle meg en idiot etter dette innlegget, men det får bare stå til.

Jeg er nesten litt sjokkert her!

Lenke til kommentar
MasterCard-reklame med Anderrson som MacGyver.. Denne reklamen er fra 2006..

Ganske stilig, egentlig ;)

Edit: Leif :p

7530809[/snapback]

Jeg har hørt at det ikke er RDA som spiller i den reklamen der, men det kan jo være et like mye tomt rykte som det med at han skulle vært død... (noe han ikke er) Et lite hint; det er alltid lurt å oppdatere førstepost og/eller emnetittel med oppdatert informasjon når det kommer frem ;)

Macgyver kommer forøvrig aldri til å dø, han finner bare nye måter å leve på. :wee:

Håper jeg ikke har sett alle episodene forresten og at når jeg eventuelt kjøper en DVD kan bli overrasket med en 4-5 episoder jeg ikke kan huske.

Lenke til kommentar
Jeg har hørt at det ikke er RDA som spiller i den reklamen der, men det kan jo være et like mye tomt rykte som det med at han skulle vært død... (noe han ikke er) Et lite hint; det er alltid lurt å oppdatere førstepost og/eller emnetittel med oppdatert informasjon når det kommer frem ;)

7859476[/snapback]

Det er nok han som spelar i reklama, har sett intervju med han der han pratar om den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...