Gå til innhold

Lever Macgyveri dag?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5432143541

Tanta mi sa at macgyver døde da han skulle gjøre et stunt selv, men ble veldig lettet da jeg så han i den mastercard reklamen for 6 måneder siden =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Richard Dean Anderson ble drept gjentatte ganger av Cliff Simon i 2002, det er da allmennkunnskap.

7533308[/snapback]

Pytt, det gjorde da Baal og. :dremel: Hva ellers har man en sarcophagus til?

At han døde i den Stargate episoden er like sansynlig som at han er død idag.

7534633[/snapback]

er ikke Cliff Simon Baal da.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Dana Elcar fikk jo kreft i virkeligheten... men istedet for å slutte, skrev de det inn i serien. Genialt!

7526261[/snapback]

Nei, han fikk ikke kreft. Han fikk grønn stær i virkeligheten så de skrev det i serien.

Han døde av lungebetennelse i 2005.

Og som flere har sagt så er ikke Richard D.A død. Hører stadig det er folk som tror det,men det er som sagt ikke sant.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Richard Dean Anderson ble drept gjentatte ganger av Cliff Simon i 2002, det er da allmennkunnskap.

7533308[/snapback]

Pytt, det gjorde da Baal og. :dremel: Hva ellers har man en sarcophagus til?

At han døde i den Stargate episoden er like sansynlig som at han er død idag.

7534633[/snapback]

er ikke Cliff Simon Baal da.

7535864[/snapback]

Nettopp :thumbup:

Lenke til kommentar
Når vi snakkes om dette. Det går rykter om at dvergen i Jacksass er død. Er han det?

Det sies at han døde under innspilling av jackass inni en vaskemaskin. Finner han heller ikke på imdb. (Men det kan komme av jeg ikke husker hva han heter :p)

7536468[/snapback]

Og er Steve O død? Jeg har hørt det. Men tviler litt siden det netopp gikk en ny Jackass film på kino..

7536584[/snapback]

Ja ikke sant. Ble litt forvirret.

7536616[/snapback]

Neida, Steve-O og "Wee-Man" er enda i live :thumbup:

Lenke til kommentar
Er Elvis død? Jeg hørte noe rykter om det, skjønner du.

Hm, hørte nettopp et rykte om at George Bush var død. Stemmer det?

OJ, der kom det akkurat inn et rykte om Bon Jovi! Han er også død!

7538264[/snapback]

Jeg hørte noen seriøse rykter om Wee-Man da. Tulling.

Lenke til kommentar
Tanta mi sa at macgyver døde da han skulle gjøre et stunt selv, men ble veldig lettet da jeg så han i den mastercard reklamen for 6 måneder siden =)

7534781[/snapback]

Ligger denne på nett eller, vil gjerne se hvordan RDA oppfører seg i en reklame :)

7538471[/snapback]

MasterCard-reklame med Anderrson som MacGyver.. Denne reklamen er fra 2006..

Ganske stilig, egentlig ;)

Edit: Leif :p

7530809[/snapback]

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

7534781[/snapback]

Ligger denne på nett eller, vil gjerne se hvordan RDA oppfører seg i en reklame :)

7538471[/snapback]

Her er den :)

Lenke til kommentar
Er Elvis død? Jeg hørte noe rykter om det, skjønner du.

Hm, hørte nettopp et rykte om at George Bush var død. Stemmer det?

OJ, der kom det akkurat inn et rykte om Bon Jovi! Han er også død!

7538264[/snapback]

Jeg hørte noen seriøse rykter om Wee-Man da. Tulling.

7538964[/snapback]

Seriøse rykter om at han døde i ei vaskemaskin? Jessda.

Lenke til kommentar
eg husker ryktet gikk da jeg gikk på ungdomsskolen, noe som begynner å bli 7-8 år siden. Den gangen hadde vi ikke fine søkemotorer og Wikipedia og slikt, så det var umulig å finne autorativ informasjon på Internett også. D

7531931[/snapback]

Google ble lansert i 1998 og var allerede da en meget god søkemotor. Selv fant jeg svaret på nettet noen år før den tiden (men, regner med at jeg brukte altavista eller webcravler). Men selv om jeg hadde nokså handfaste bevis på at RDA ikke var død var det ingen i gjengen som trodde meg. Vi hadde jo alle trodd på dette helt siden tv2 begynte å sende MacGyver (noen som vet hvor lenge det er siden forreste?)

Lenke til kommentar

7534781[/snapback]

7538471[/snapback]

7538996[/snapback]

Den var seriøst strøøø, noe av det bedre jeg har sett innen reklame i det siste. Den største grunnen er selvfølgelig sjefen selv. RDA :)

Lenke til kommentar

7534781[/snapback]

7538471[/snapback]

7538996[/snapback]

Den var seriøst strøøø, noe av det bedre jeg har sett innen reklame i det siste. Den største grunnen er selvfølgelig sjefen selv. RDA :)

7542705[/snapback]

Her gir jeg deg linken to ganger (en på forrige side, og en OVER posten du siterte). Også siterer du han..

WTF)?! :hrm: :!:

Lenke til kommentar

Macgyver lever. Så den reklamen med master card. Her er link til Richard Dean Anderson sin hjemmeside:

http://rdanderson.com/

Så ganske rar ut i 1967 gitt! Har nesten sett alle Macgyver episodene og har sett de fleste mer en to-tre ganger, men likevel blir jeg aldri lei av dem! Richard er en god skuespiller, noe han sikkert er ennå. :D

God jul!

Endret av kornelen
Lenke til kommentar
Morsomt. Jeg så nettopp en Macgyver episode på tv. En udödelig klassiker. Jeg elsker den serien og gledet meg alltid til lördagen (ettersom det var da TV2 visste den på 90-tallet) da jeg var barn.

7563550[/snapback]

Jaja..

Etter nyttår er DVD'er den eneste måten å få sette MacGyver på.. TV2 dropper serien..

Tok sin tid, da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...