Epleskrell Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Ikke bare er han i live. Så også et referat ifra et intervju med Lee David Zlotoff, der han nevnte at de planla å lage en helaftens film med MacGyver. Da med Richard Dean Anderson igjen i hovedrollen. Kan ikke helt se det for meg, men blir vel noe av det samme som den nye Die Hard filmen "Live free or Die Hard". Typisk Fan film. 7527213[/snapback] Har du link til kilden? 7527335[/snapback] Sorry leeeenge siden jeg leste det, var en link inne på Imdb forum. Lenke til kommentar
cake Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Nå begyner jeg å bli usikker på om Richard Dean Anderson (Macgyver) lever eller ikke. Noen sier han døde etter han hadde tatt overdose og noen sier han lever i beste veldgående. Hvor bor han hvis han lever. Hvor lenge siden er det han døde hvis det er det han har gjort. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hvem er disse "noen"? Folkene her på forumet sitter bare og gjetter uansett. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Richard Dean Anderson lever i beste vellgående *END OF LINE* Lenke til kommentar
EDB Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Ikke bare er han i live. Så også et referat ifra et intervju med Lee David Zlotoff, der han nevnte at de planla å lage en helaftens film med MacGyver. Da med Richard Dean Anderson igjen i hovedrollen. Kan ikke helt se det for meg, men blir vel noe av det samme som den nye Die Hard filmen "Live free or Die Hard". Typisk Fan film. 7527213[/snapback] Finnes allerede to helaftens spillefilmer med Richard Dean Anderson i hovedrollen. Hvor lenge siden er det du leste dette? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Nå begyner jeg å bli usikker på om Richard Dean Anderson (Macgyver) lever eller ikke. Noen sier han døde etter han hadde tatt overdose og noen sier han lever i beste veldgående. Hvor bor han hvis han lever. Hvor lenge siden er det han døde hvis det er det han har gjort. 7528524[/snapback] hørte disse døds ryktene mange år siden, og det er under 1 år siden jeg så RDA i et intervju Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Det som er typisk med alle myter om at en eller annen kjendis er død er grunnen: (Han eller hun) "døde av overdose" Vet ikke helt hvofor.... Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg hørte at han hengte seg selv fordi han ikke fikk spille 'badboy' i en film. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Den som fortalte deg det burde du hvertfall aldri høre på mer. Han spilte MacGyver en gang til i en Mastercard-reklame i årets Superbowl. Der får du en grei pekepinn på hvordan en MacGyver-film ville sett ut. EDIT: LINKY Endret 18. desember 2006 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 http://www.deadoraliveinfo.com/dead.nsf/an...on+Richard+Dean Så lett er det. Lenke til kommentar
zicoz Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Det er ikke skikkelig McG uten hockey! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) MasterCard-reklame med Anderrson som MacGyver.. Denne reklamen er fra 2006.. Ganske stilig, egentlig Edit: Leif Endret 18. desember 2006 av Haakon* Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg har alltid trodd at han er død. Hvorfor er det slik da at mange går rundt og trur og sier at han er det? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 vel dette er hva en venn sa at en kar som spillte Mac i en uvist pilot døde før serien ble tatt opp. og at RDA er den andre Mac. jeg finner det lite trolig. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Det her er en særdeles seiglivet myte. Jeg husker ryktet gikk da jeg gikk på ungdomsskolen, noe som begynner å bli 7-8 år siden. Den gangen hadde vi ikke fine søkemotorer og Wikipedia og slikt, så det var umulig å finne autorativ informasjon på Internett også. Det var oppriktig sorg i klassen (dette var på den tiden MacGyver fortsatt var på sin første run på norsk TV, og det var episoder som ingen hadde sett). Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 det er som jeg alltid har sagt: du trenger kun en Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 det er som jeg alltid har sagt: du trenger kun en 7532353[/snapback] Hehe.. Den episoden er utrolig bra Lenke til kommentar
EDB Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Er det ikke S01E01 da? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Richard Dean Anderson ble drept gjentatte ganger av Cliff Simon i 2002, det er da allmennkunnskap. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Richard Dean Anderson ble drept gjentatte ganger av Cliff Simon i 2002, det er da allmennkunnskap. 7533308[/snapback] Pytt, det gjorde da Baal og. Hva ellers har man en sarcophagus til? At han døde i den Stargate episoden er like sansynlig som at han er død idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå