nebrewfoz Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Ah, slike feil er jammen "artige" ... Dagesvis med testing og prøving og ... feiling. Artigst av alt er de gangene der du ender opp med å bytte ut alt unntatt kabinettet - og fortsatt virker det ikke ordentlig! (Vel, det kan jo hende at det gikk litt surr i tellinga ...) Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Enig med deg mekkern tror du skulle tatt en titt på PSU, høres iallefall ut som en PSU som prøver å gapeover litt for mye... Lenke til kommentar
astradoz Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Jeg hadde akkurat samme problem for ikke lenge siden. Da var det hovedkortet som hadde kontakt med kabinettet i bak-kant. KAN være det, men tviler på at det skal skje sånn pluttselig. Prøv en annen psu først, så sjekker du det med hovedkortet. kanskje dette kan hjelpe: http://www.komplett.no/k/k.asp?action=cust...&topic=techhelp Det er mest sannsynelig denne som er relevant for deg: http://www.komplett.no/k/k.asp?action=cust...echhelp#noinput Endret 20. desember 2006 av astradoz Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Som andre har foreslått, neppe minne...på bærbar så gir dette som oftest feilen du beskriver men ikke på stasjonær. En stasjonær pc kan du starte uten minnebrikker.. Lenke til kommentar
beaver Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) En liten oppdatering! I går plugga jeg ut alt sammen og plugget det inn igjen, når jeg da skrudde den på så kom jeg inn på bios tror jeg! Det kom vært fall noe opp på skjermen. Har hovedkort MSI K8N neo4, som før problemmet kommer det opp ett bilde hvor det står PLATINUM, men før har den gått videre til en annen meny før den går inn i windows, men det gjør den ikke nå! På Platinum menyen har jeg noen valg nederst, men jeg får ikke tastet inn noe med keyboardet! Når jeg prøver å dra ut kontakten til keyboardet lyser det (caps lock, num lock osv.) , men det går bort etter ett kvart sekund. NÅ må jeg trykke på "PÅ" knappen 3 ganger før Platinum bildet kommer opp! de første 2 gangene hører jeg at viften starter, men skrur seg av, den tredje gangen starter den. Fant ut at lyden var fra en litten vifte på strømforsyningen rett ved PÅ knappen som ikke skrudde seg av når jeg trykket på av knappen! Jeg lurer på om det kan være hovedkortet som er problemet! Er dere enige? Si fra om dere trenger mer info! Det hjap ikke å ta ut minnebrikkene og så sette dem inn igjen! Nå får jeg ikke Platinum bildet opp lenger, men en gang i blant så går pcen lenge uten at den skrur seg av. Dette skjedde selv om jeg ikke forandret noe inni i pcen! Det mest frustrende med dette problemet er at det forandrer seg hele tiden! Begynner å bli en smule lei Endret 22. desember 2006 av beaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå