H4ngm4N Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Årets album: Drudkh - Blood in Our Wells Årets gruppe: Drudkh Årets artist: Ihsahn Årets singel: Basshunter - Boten Anna Årets norske plate: Ihsahn -The Adversary Årets norske artist/gruppe: Ihsahn Var veldig fristenes å nominere Keep of Kalessin i de norske kategoriene, men håper og tror noen andre vil nominere dem. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Noen av favorittene mine er alt valgt, og det er grunnen til at jeg ikke sier Iron Maiden mer enn en gang. Bare så dere vet Årets album: Eternal Tears of Sorrow - Before the Bleeding Sun Årets gruppe: In Flames Årets artist: Ihsahn Årets singel: Iron Maiden - The Reincarnation of Benjamin Breeg Årets norske plate: Ihsahn -The Adversary Årets norske artist/gruppe: Ihsahn Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Årets album: Tom Waits - Orphans: Brawlers, Bawlers & Bastards Årets gruppe: Iron Maiden Årets artist: Bob Dylan Årets singel: Scissor Sisters - I Don´t Feel Like Dancin´ Årets norske plate: Thomas Dybdahl - Science Årets norske artist/gruppe: Vamp Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Årets album: Black Holes and Revelations av Muse (fordi det er den beste plata som er gitt ut til dags dato) Årets gruppe: Killers (på grunn av oppmerksomheten de klarte å få uten at albumet egentlig var noe annet enn U2-plagiat) Årets artist: Madonna (pga. Live 8) Årets singel: The Saints Are Coming av U2 og Green Day (på grunn av at den er utrolig fengende) Årets norske plate: Nåde av Bjørn Eidsvåg (på grunn av tidenes mest solide norske artist som nok en gang topper alt) Årets norske artist/gruppe: Madrugada (på grunn av noen fantastiske konserter) Endret 18. desember 2006 av neitakk Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Huff, har selv mye å høre gjennom her, har vært totalt fraværende på musikkfronten i hele år. Slikt som skjer med en jobb hvor man er ute og seiler. Første jeg kan komme på er et par Muse låter og RHCP sin Snow, samt Bjørn Eidsvåg av norske. Men er så grønn som gresset på Nou Camp når det gjelder årets musikk så får vel høre gjennom litt av hvert. Har noen tusen å svi av uansett, så like greit å kjøpe inn litt cd'er, er over et år siden sist. Førsteinnlegget er oppdatert med de som er nominert, men har brukt copy+paste så er fort gjort at tabber har skjedd og noe kan være glemt. Så gjerne dobbeltsjekk. Skal ta og fikse på listen om litt. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Årets Plate: Sonic Youth - Rather Ripped Årets gruppe: Band Of Horses Endret 18. desember 2006 av Goz Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Årets album: Katatonia - The Great Cold Distance Årets gruppe: Katatonia Årets norske plate: Solefald - Black For Death Årets norske band: Solefald Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg nominerer Sufjan Stevens som årets artist! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Årets album: Muse - Black Holes and Revelations. Årets gruppe: Muse. Årets artist: Mathew James Bellamy. Årets singel: Muse - Starlight. Årets Norske plate. Odd Norstoga - Heim te mor (eller hvordan den skrives) Morsomme låter Årets Norske artist/gruppe: Odd Norstoga. Lenke til kommentar
estimate Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Årets album:Drudkh - Blood in Our Wells Årets gruppe: Drudkh 7528402[/snapback] Sitter og hører på Autumn Aurora nå, latterlig bra Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Dotten: Dir en grey - Ryoujoku No Ame står plassert feil, skal stå under Årets Singel, ikke Årets Gruppe Vil også nominere: Årets norske plate: Keep of Kalessin - Armada og Årets norske gruppe: Keep of Kalessin Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Årets gruppe: Melechesh - utroli band som har utviklet seg mye, og med det nye albumet har de nått en ny topp. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Årets singel: Nelly Furtado - Maneater Husker jeg hørte den på radio i sommer og syns den var catchy. Ble til og med nødt til å spørre i ID-tråden om hvem som stod bak og hva den egentlig het :!: Annerledes og god popmusikk, mer sånt på VG-lista Endret 19. desember 2006 av cun Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Årets album: Wolfmother - wolfmother Lenke til kommentar
Thend Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Årets album: J Dilla - Donuts Årets artist: Ghostface Killah Årets gruppe: The Roots Årets singel - Termanology - Watch how it go down edit: cun, skjerpings Endret 19. desember 2006 av unge thendrup Lenke til kommentar
haarod Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Nominasjon: Årets album: Audioslave - Revelations Årets singel: U2 feat. Mary J Blige - One Årets gruppe: Audioslave Endret 19. desember 2006 av HKoN- Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Årets album: Jay-z - Kingdome Come Årets singel: Snook - Snook, svett och tårar Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg vil gjerne spesifisere at Ghostface og Ghostface Killah er én person. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Årets singel: Nelly Furtado - Maneater Husker jeg hørte den på radio i sommer og syns den var catchy. Ble til og med nødt til å spørre i ID-tråden om hvem som stod bak og hva den egentlig het :!: Annerledes og god popmusikk, mer sånt på VG-lista 7532732[/snapback] Støtter cun her nå. She's a maneater [lælælælælæl] Årets singel: Nelly Furtado - Maneater Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Jeg vil nominere Cyanide til Årets norske gruppe selv de ikke har en sjangse i havet tror jeg. Du kan laste en av sangene dems Herhelt gratis og lovlig Endret 19. desember 2006 av Campin carl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg