levlex Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Er du lei av svære og klumpete PDA-telefoner? Da har kanskje LG en rålekker julegave til deg. Les mer Lenke til kommentar
frowen Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Denne så da utrolig deilig ut. Håper den fins =) Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Aiaiai, den var lekker schmecker. Synd det er LG. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Ikke akkurat stygg... Spennende hvis den har et kult os Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Var lekker denne ja LG KE820 er et mulig svar, om ryktene stemmer. Noe snodig om de kaller mobilen det samme som en eksisterende modell, eller hva? http://www.hardware.no/lanseringsguide/pro...productId=53837 Et av bildene viser et kamera på baksiden av telefonen, der det er uklart om det står oppført noen bildeoppløsning. Kan vi også få se? Utifra bildene kan det virke som om den ukjente telefonen bruker enten Symbian, Linux eller noe annet til nå ukjent, uten at noe skal sies sikkert. Fin helgardering Har aldri sett noe grensesnitt til Symbian som ligner på dette, hvor er likheten? Her er tråden på M-R, kommer muligens noe mer info der: http://forum2.mobile-review.com/showthread.php?t=58397 De linker og til "iF Product Design Award". Om mobilen/konseptet har vunnet den bør det vel være mer info å skaffe.. Endret 17. desember 2006 av arehei Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Kombinerer sjokolade med P990Hvorfor P990i? At den også har TS betyr ikke nøvendigvis hi-end smartphone. Og hvorfor ikke snakke om Samsungs TS-telefon lansert en uke tilbake? Denne blir neppe noen match for M600i, utenom kamera selvfølgelig. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Spennende spennende. Men her var det mye flesk og lite kjøtt. Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Dersom denne telefonen kommer ut om ikke så lenge, ser noenlunde ut som den gjør på bildene, har gode specs og fungerer bra...så kan det godt hende at dette blir min neste telefon. På jakt etter ny telefon for tiden. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 denne var interessant. om den er god i bruk så kanskje jeg skaffer meg den og, enda jeg har en K610 som bare er 6 måneder gammel. men kan vel hende batteritiden vil være sucky på denne da ?! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Den mangler utskyvbart qwerty. Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg kan avsløre at jeg har testet denne telefonen, og den er sweet. Var ikke alle funksjonene som var fungerende når jeg prøvde den da dette var en prototyp...men den var nice så det holdt etter...men kan ikke sammenlignes med noe qtek, er ingen smarttelefon i den forstand. Selv om det er TS-skjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg