rankine Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Er det noen som kan anbefale noen gode tastatur til gaming uten numpad? Med god mener jeg at man må trykke tastene ordentlig ned før de blir registrert. Det utelukker da alle laptop-aktige tastaturer med helt flate taster. Jeg har egentlig litt angst for trådløse tastaturer pga en måned med spilling på et sånt. Problemet var at signalet noen ganger datt ut og feil tast ble registrert. Noen som vet noe om lignende problemer på moderne trådløse tastaturer i dag? Hvis det fortsatt er lignende problemer er trådløst helt utelukket. Noen som kan hjelpe, Gamingtastatur uten numpad? Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 lurer akuratt på det samme. jeg har leita, finner ikke no Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hvorfor skal du ha uten numpad? Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 kanskje fordi han synes numpadet tar unødvendig plass Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Logitech DiNovo har ikke numpad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå