S1rre Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg har et Logitech QuickCam PRO 4000 Webkamera. Og kvalitet var toppers(syns nå jeg da, vedlagt bilde) når jeg fikk den. Men nå, rundt 6mnd etter har den blir betraktelig dårligere. Har prøvd å rense "linesn" med q-tips å lignede, men hjalp lite. Har og prøvd med nyere driver osvosv.. Men ingen ting hjelper. Hva som kan være feilen tror dere? Vurdere å sende den tilbake pga dette. Like etter at jeg fikk cammen: Og etter ca 6 mnd bruk: Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Ser ut som skarpheten er falt betydelig. Du har vel ikke noen utvendig mulighet for å stille på skarpheten, i form av en knapp eller et hjul elns.. ? Endret 17. desember 2006 av tissedam Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Du vet at hjulet rundt linsa er fokus sant? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Du vet at hjulet rundt linsa er fokus sant? 7523705[/snapback] Og der har vi det. Akkurat likt som på mitt Logitech SNC200.. Lenke til kommentar
S1rre Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Hmm, ikke som jeg vet, men er en knapp på toppen, som gjør ingen ting? Skjer i hvertfall ingen ting når jeg trykker på den. Går ikke an å rulle den eller. EDIT: haha, nei jeg viste det ikke Tusen takk Nå ble dagen min mye lysere. Endret 17. desember 2006 av S1rre Lenke til kommentar
l_man Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Har akkurat samme problemet med mitt Logitech pro 4000! Har prøvd alt! Ingen forskjell! sinnsykt irriterende Lenke til kommentar
S1rre Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Prøv det med den linse greia, funka fjell Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Har akkurat samme problemet med mitt Logitech pro 4000! Har prøvd alt! Ingen forskjell! sinnsykt irriterende 7523732[/snapback] Du har ikke prøvd å skru på hjulet heller nei? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Prøv det med den linse greia, funka fjell 7523737[/snapback] Og så løste det seg til slutt.. Visste det måtte være skarpheten som var innstillt feil, men var ikke sikker på om det fantes et slikt "hjul" på ditt webcam. Lenke til kommentar
l_man Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Mitt kamera har bare ikke mistet skarpheten! det flimrer! får sånne striper!:S Lenke til kommentar
Code# Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 En (lite?) skjult hemlighet er å bruke Playstation EyeToy kamera med PC! De har utrolig bra kvalitet for prisen det koster. Som regel har jeg klart å finne de for 200 kroner, inkl spill (cdnow, play.com etc.). Driver finner du her: ftp://ftp.jacobsen.no/pub/drivers/eyetoy/ Info om driver: http://www.jacobsen.no/anders/blog/archive...on_windows.html Kvalitetsmessig er det min erfaring at man må opp i Logitech Fusion kamera el.lign (les: over 750 kroner) for å få tilsvarende kvalitet. Som en liten bonus kan man jo alltids selge spillet som følger med EyeToy-pakken på QXL ;-) Code# Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 En (lite?) skjult hemlighet er å bruke Playstation EyeToy kamera med PC! De har utrolig bra kvalitet for prisen det koster. Som regel har jeg klart å finne de for 200 kroner, inkl spill (cdnow, play.com etc.). Driver finner du her: ftp://ftp.jacobsen.no/pub/drivers/eyetoy/ Info om driver: http://www.jacobsen.no/anders/blog/archive...on_windows.html Kvalitetsmessig er det min erfaring at man må opp i Logitech Fusion kamera el.lign (les: over 750 kroner) for å få tilsvarende kvalitet. Som en liten bonus kan man jo alltids selge spillet som følger med EyeToy-pakken på QXL ;-) Code# 7523846[/snapback] Man fikser ikke et kamera ved å kjøpe nytt. Lenke til kommentar
bojo2 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Nå er jeg ikke helt sikker, men kan den knappen være en hurtig-utløser? Sjekk mine dokumenter kansje det ligger flere bilder der du ikke visste du hadde tatt. Slik var ihvertfall mitt gamle webcam. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) jeg hadde problem med det også for liten stund siden, begynner å få det igjen... første webcammen min skrudde jeg opp og fant ut at det hadde greid å lirke seg litt rusk foran linsa(linsa mi kan skrues av) var bare å fjerne det så var det løst, men på det jeg har nå vet jeg ikke:S Endret 20. desember 2006 av Narkan Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Nå er jeg ikke helt sikker, men kan den knappen være en hurtig-utløser? Sjekk mine dokumenter kansje det ligger flere bilder der du ikke visste du hadde tatt. Slik var ihvertfall mitt gamle webcam. 7523944[/snapback] det kan også være på knapp for vis du har mic i cammen, slik er det på mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå