MindTooth Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Bare lurte på om det var en tittel som var verdt 199,-? Produkt: http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=25706 Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Den er verdt 499, så denne prisen er lett forsvarelig. Sitter med et eksemplar selv også. Du bør spille Den Lengste Reisen først hvis du ikke har gjort det. Du vil forstå mer av spillet og like det bedre da. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Har prøvd det. Men ikke rundet det. Skulle jeg kjøpt det også? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 det er nok opp til deg selv birger Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 "Den lengste reisen" og "Den lengste reisen: Drømmefall" er i mine øyne noe av det beste innenfor eventyr/adventure i dag. Anbefaler de begge på det sterkeste. Spill det første først er anbefalt, da blir opplevelsen til nummer 2 mye bedre. Lenke til kommentar
Livslykka Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 "Den lengste reisen" er dessuten mye bedre enn "Drømmefall". Uansett så både fortjener og trenger norsk spillindustri de pengene og salgstallene, så jeg oppfordrer deg til å kjøpe begge! Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Drømmefall bør du absolutt kjøpe ja. En av de beste historiene noensinne i et spill. Gamer.no ga jo dette spillet 8/10 så er nok absolutt verdt et kjøp ja. I tillegg så er du med på å støtte norsk spillindustri. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 20. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg må føye til at jeg fikk spillet i posten i dag, kjapp levering fra Gamezone! Det oset kvalitet fra øyeblikket jeg tok det ut av innpakningen.. stort solid pappcover med spillet, soundtrack EP og art book! Nydelig levert, gleder meg til å innstallere det! Jeg skal også kjøpe "Den lengste reisen" igjen, selv om jeg hadde det før og fullførte det (lot det som nevnt følge med en PC, hvilket jeg angret på i ettertid). Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 20. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2006 Dreamfall er ganske bra ja. Det er litt rotete design messig i blant(blant anna med å hinte på kva du skal gjere). Så du ender opp med å sitte fast utan å forstå kva som skal bli gjort, men det er vell ein smakssak Lenke til kommentar
FI_asko Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 For de som ikke har noe intereseer av konsepttegninger og soundtracks, kan man kjøpe spillet hos platekompaniet for 99,50,- http://www.platekompaniet.no/gameproduct.asp?id=177063 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå