Gå til innhold

Tråden for antall konsoller solgt + software!


Mr.FOXHOUND

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt off-topic kanskje: Stemmer det at en grunn til at PS2 har solgt så bra er at mange har måttet kjøpe nye fordi de gikk lett i stykker?

9103202[/snapback]

Haha, det er vel forklaringen på at MS har solgt så mange 360'er... :!:

9104847[/snapback]

Litt festlig utsagn i.o.m at man har krav på utlånsmaskin mens din 360 er på gratis reparasjon/til du får ny, og at Microsoft har hatt en utrolig lav feilprosent på sine 360-konsoller.

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Vel, var ikke ment som ironi, men jeg mener da å huske å ha lest en artikkel om at MS bare har 3 % feil på sine konsoller, og at dette var lavt i forhold til de andre..

 

Vel, my mistake, folks ;)

9105019[/snapback]

Ikke din mistake. Microsoft(Eller en representant?) gikk ut med det nummeret som svar på "påstått" høy feilprosent, før de ble motbevist og måtte krype til korset.

Lenke til kommentar
Forsåvidt en interessang reklameblekke fra Elkjøp idag. Det var kun spill til DS og Wii. Tydelig hvor fokuset ligger for tiden...

9116270[/snapback]

Zelda til 549,- var ikke særlig billig mtp. at jeg kjøpte det for 449,- på samme butikk den 8. desember.. Men det er vel business.

Lenke til kommentar
Forsåvidt en interessang reklameblekke fra Elkjøp idag. Det var kun spill til DS og Wii. Tydelig hvor fokuset ligger for tiden...

9116270[/snapback]

 

det har ikke vært annonsert en snurt av ps3 i de bladene på måneder :no: virker som om elkjip ikke vil at flere folk skal kjøpe ps3 :dontgetit:

Endret av Fanboy
Lenke til kommentar
Forsåvidt en interessang reklameblekke fra Elkjøp idag. Det var kun spill til DS og Wii. Tydelig hvor fokuset ligger for tiden...

9116270[/snapback]

 

Syns det har vert slik i nesten alle Eljøp katalogene som har kommet eg? Tror eg aldri har sett PS3 konsollen der, mulig eg ikkje har lest alle da seff.

 

EDIT: Leste litt fort, men MS og Nintendo har jo regjert de katalogene har eg fått intrykk av.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Elkjøp vet vel hvor ståa ligger henn og kjører på med reklame for produkter de vet at de har muligheter å få solgt i store kvantiteter. PS3 derimot blir så selveid på grunn av prisen at reklamene blir nærmest borte. Jeg har faktisk ikke sett mange gode reklamger for PS3 på Expert heller, faktisk veldig få "this is living" reklamer ute å går rundtomkring og.

 

Ingen tvil om at PS3 salget stagnerer totalt og trenger et realt kick for å sette igang systemet. Jeg betviler at det er nok med kun 1 ting, altså enten spill eller prisdrop, tror nok PS3 trenger begge deler og de forbandet fort.

 

Irnoisk egentlig, at en konsoll som skulle kunne selge selv uten spill nå sliter med flyte evnene sine og blir nå snart eid salgsmessig av Gameboy Advance.

Lenke til kommentar
Forsåvidt en interessang reklameblekke fra Elkjøp idag. Det var kun spill til DS og Wii. Tydelig hvor fokuset ligger for tiden...

9116270[/snapback]

 

det har ikke vært annonsert en snurt av ps3 i de bladene på måneder :no: virker som om elkjip ikke vil at flere folk skal kjøpe ps3 :dontgetit:

9116986[/snapback]

 

Nå er vel tross alt spill og tilbehør butikker tar inn penger på så det er kanskje ikke så rart hvis man tenker etter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...