Gå til innhold

Tråden for antall konsoller solgt + software!


Mr.FOXHOUND

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Samtidig tippet jeg for neste år:

 

Ved slutten av 2008:

 

Wii: 30 millioner

Xbox 360: 23 millioner

PS3: 18 millioner

Er ganske enig i den vurderingen, men Wii føler jeg kan ende opp hvor som helst, jeg kan ikke se hvordan den kan fortsette å selge like bra, men jeg har ikke tenkt å spå nedgang i Wii salg.

Lenke til kommentar
Tror poenget til Pricks var at 360 har menge flere kvalitets spill enn PS3 i så godt som alle sjangere. Det skjønte nok du også men ville vel bare ikke godta det fordi du liker PS3 best.

Jeg syns også 360 har bedre utvlag per dags dato, og sa heller aldri noe annet. Jeg bare kommenterte det tåpelige utsagnet til Pricks.

 

Og, jeg liker PS3 best, dette fordi jeg liker spillene dens best. Er hovedsakelig spilling jeg bruker den til, så det er og blir det viktigste for meg.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar

Ukens salg fra Storbritannia.

 

TW Title Format Label Publisher

2 1 [WII] MARIO & SONIC AT THE OLYMPIC GAMES SEGA SEGA

1 2 [NDS] DR KAWASHIMA'S BRAIN TRAINING NINTENDO NINTENDO

6 3 [360] CALL OF DUTY 4: MODERN WARFARE ACTIVISION ACTIVISION

27 4 [WII] MARIO PARTY 8 NINTENDO NINTENDO

3 5 [NDS] MORE BRAIN TRAINING FROM DR KAWASHIMA NINTENDO NINTENDO

4 6 [360] ASSASSIN'S CREED XB360 UBISOFT UBISOFT

7 7 [PS2] NEED FOR SPEED: PROSTREET EA GAMES ELECTRONIC ARTS

5 8 [WII] SUPER MARIO GALAXY NINTENDO NINTENDO

9 9 [PS2] HIGH SCHOOL MUSICAL: SING IT! DISNEY INTERACTIVE STUDIOS

DISNEY INTERACTIVE STUDIOS

10 10 [PS2] THE SIMPSONS GAME EA GAMES ELECTRONIC ARTS

12 11 [NDS] COOKING MAMA 505 GAMES 505 GAMES

8 12 [WII] BIG BRAIN ACADEMY: WII DEGREE NINTENDO NINTENDO

18 13 [PS2] FIFA 08 EA SPORTS ELECTRONIC ARTS

19 14 [NDS] SIGHT TRAINING NINTENDO NINTENDO

23 15 [PS3] CALL OF DUTY 4: MODERN WARFARE ACTIVISION ACTIVISION

22 16 [NDS] NEW SUPER MARIO BROS. NINTENDO NINTENDO

11 17 [360] NEED FOR SPEED: PROSTREET EA GAMES ELECTRONIC ARTS

14 18 [NDS] THE SIMPSONS GAME EA GAMES ELECTRONIC ARTS

15 19 [360] HALO 3 MICROSOFT MICROSOFT

- 20 [WII] RAYMAN RAVING RABBIDS 2 UBISOFT UBISOFT

38 21 [360] FORZA MOTORSPORT 2 MICROSOFT MICROSOFT

- 22 [WII] LINK'S CROSSBOW TRAINING NINTENDO NINTENDO

- 23 [PS3] UNCHARTED: DRAKE'S FORTUNE SONY COMPUTER ENT. SONY COMPUTER ENT.

- 24 [360] VIVA PIÑATA MICROSOFT MICROSOFT

20 25 [PS3] NEED FOR SPEED: PROSTREET EA GAMES ELECTRONIC ARTS

25 26 [PS2] PRO EVOLUTION SOCCER 2008 KONAMI KONAMI

21 27 [360] KANE & LYNCH: DEAD MEN EIDOS EIDOS

17 28 [PS2] WWE SMACKDOWN VS RAW 2008 THQ THQ

- 29 [PS3] FIFA 08 EA SPORTS ELECTRONIC ARTS

34 30 [NDS] BIG BRAIN ACADEMY NINTENDO NINTENDO

40 31 [PSP] FIFA 08 EA SPORTS ELECTRONIC ARTS

30 32 [WII] RESIDENT EVIL: THE UMBRELLA CHRONICLES CAPCOM NINTENDO

- 33 [360] PRO EVOLUTION SOCCER 2008 KONAMI KONAMI

13 34 [PS3] ASSASSIN'S CREED UBISOFT UBISOFT

39 35 [360] FIFA 08 EA SPORTS ELECTRONIC ARTS

- 36 [WII] THE GOLDEN COMPASS SEGA SEGA

24 37 [NDS] DEAL OR NO DEAL MINDSCAPE KOCH MEDIA

16 38 [360] MASS EFFECT MICROSOFT MICROSOFT

33 39 [NDS] 42 ALL-TIME CLASSICS NINTENDO NINTENDO

31 40 [360] GUITAR HERO III: LEGENDS OF ROCK REDOCTANE ACTIVISION

 

Som vi ser, 360 spillene gjør det en del bedre. Uncharted floppet totalt, debuterte bare på 23 plass. Uncharted var visst et passende navn... Det skal være glad listen går lenge enn til nr.20

Endret av Berrebo
Lenke til kommentar
Uncharted floppet totalt, debuterte bare på 23 plass. Uncharted var visst et passende navn... Det skal være glad listen går lenge enn til nr.20

 

 

Vel, det er ikke så rart smarten. Med tanke på at spillet kom ut sist onsdag (5.12).

 

Haha, eid.

 

Og Berrebo, hvorfor legger du ut dette? Du gjør det kun for å terge oss med kun PS3, selv om spillene selger dårlig i England, så trenger vel ikke det bety noe?

Lenke til kommentar
Uncharted floppet totalt, debuterte bare på 23 plass. Uncharted var visst et passende navn... Det skal være glad listen går lenge enn til nr.20

 

 

Vel, det er ikke så rart smarten. Med tanke på at spillet kom ut sist onsdag (5.12).

 

En dag eller syv betyr ingenting, det er en flopp. Rundt 80% av salg skjer de første 2 dagene. Kan nærmest garantere at neste uke så ligger det enda lavere.

 

En annen flopp er Ratchet and Clank, det er jo allerede ute av topp 40. Var vel bare inne en uke eller to.

Lenke til kommentar
Uncharted floppet totalt, debuterte bare på 23 plass. Uncharted var visst et passende navn... Det skal være glad listen går lenge enn til nr.20

 

 

Vel, det er ikke så rart smarten. Med tanke på at spillet kom ut sist onsdag (5.12).

 

Haha, eid.

 

Og Berrebo, hvorfor legger du ut dette? Du gjør det kun for å terge oss med kun PS3, selv om spillene selger dårlig i England, så trenger vel ikke det bety noe?

 

Dette er ferske salgstall fra UK. Er ikke dette en salgstråd da? Eller er det kun hardware som postes her?

 

Og hvis jeg ville "terge PS3 eiere", burde jeg ikke da postet dette i PS3 delen og ikke her?

Prøv å ikke se så svart/hvitt på alt kanskje.

Endret av Berrebo
Lenke til kommentar
Og Berrebo, hvorfor legger du ut dette? Du gjør det kun for å terge oss med kun PS3, selv om spillene selger dårlig i England, så trenger vel ikke det bety noe?

 

UK salgstall blir da lagt ut i denne tråden både titt og ofte. Look it up. At ps3 gjør det dårlig på lista er vel ikke noe påskudd for ikke å poste den?

Lenke til kommentar
Nei , men han er en ny bruker og gjør alt for å terge, du ser jo han marker skikkelig tydelig der han mener ps3 floppa bla bla bla!:) jaja let him have his fun, og btw uk er det eneste stedet der xbox 360 spill i europa selger veldig bra fortsatt, er det ikke så?:)

 

Nå får du skjerpe deg. Jeg merket de titlene som er mest relevante og for at de skal være lettere å se. Og hvis du ikke ser ironien i at et spill som heter Uncharted nesten ikke klarte å charte så vel, det overrasker meg kanskje ikke.

 

Og ja, 360 spill selger bedre i UK enn andre plasser i Europa. Hva så? Skal ikke UK salg postes eller noe? Du må bare poste offisielle salgstall fra andre land hvis du finner det.

Endret av Berrebo
Lenke til kommentar
og btw uk er det eneste stedet der xbox 360 spill i europa selger veldig bra fortsatt, er det ikke så?:)

 

Gudene vet. Det er vel ikke så mange andre lands lister man ser så mye til her. Men kunne vært artig å sett hvordan det sto til i de større markedene her i Europa også (altså ikke Liechtenstein og lignende hehe).

 

edit:

Ikke for å være pirkete, men denne tråden er vel for posting av salg av konsoller

Se post 2600 for en gammel bruker som poster spillsalg i UK. Og post 2566 inneholder også spillsalg. Lenger bakover gidder jeg ikke gå, men likevel...

Endret av freke
Lenke til kommentar
og btw uk er det eneste stedet der xbox 360 spill i europa selger veldig bra fortsatt, er det ikke så?:)

 

Gudene vet. Det er vel ikke så mange andre lands lister man ser så mye til her. Men kunne vært artig å sett hvordan det sto til i de større markedene her i Europa også (altså ikke Liechtenstein og lignende hehe).

 

veldig sant:) spania, frankrike,tyskland, spania osv=)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Tråden har vel helt fra starten av inkludert både solgte konsoller samt solgte spill, så der er ikke noe rart at Berrebo postet ukas spillsalg fra UK, slik som er gjort uttallige ganger tidligere i tråden.

Men emnetittelen er kanskje litt misvisende, en moderator kunne kanskje endret den til "Tråden for antall konsoller/spill solgt", eller hva...

Lenke til kommentar
Nei , men han er en ny bruker og gjør alt for å terge, du ser jo han marker skikkelig tydelig der han mener ps3 floppa bla bla bla!:) jaja let him have his fun, og btw uk er det eneste stedet der xbox 360 spill i europa selger veldig bra fortsatt, er det ikke så?:)

 

Nå får du skjerpe deg. Jeg merket de titlene som er mest relevante og for at de skal være lettere å se. Og hvis du ikke ser ironien i at et spill som heter Uncharted nesten ikke klarte å charte så vel, det overrasker meg kanskje ikke.

 

Og ja, 360 spill selger bedre i UK enn andre plasser i Europa. Hva så? Skal ikke UK salg postes eller noe? Du må bare poste offisielle salgstall fra andre land hvis du finner det.

 

oi så sint du blir?:) og prøver å belære meg.. jaja bra at hver gang jeg svarer så er du der på et milisekund for å replie =) underholdende er det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...