Sinnsro Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 en kamerat av meg (ikke data kyndig ) har et problem med pc'n sin: når han er ferdig med å spille et spill f.eks masterrally så slår pc'n seg av(skjer ikke med across :grin: )vet at det kan være for høy temp, men så vidt jeg husker så var bluescreen involvert, den nevnte noe om memory bla bla bla(rakk ikke å se mer før han skrudde av :sad: ). noen som forslag til hva som er gæernt? kanskje en løsning også? jaja, finner jeg ut mer så poster jeg det her Lenke til kommentar
smygarn Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 det virket merkelig.. blåskjermen kan ha vært "dumping av fysisk minne"?? I såfall her jeg selv vært bori det, og det løste seg ikke engang etter formatering.. Kunne virke som om det var en hardware konflikt til meg.. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 ja det var neo om memory dump i bluscr ja, kanskje feil på hk? Lenke til kommentar
manpower Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Det får jeg også hvis jeg får får høy tempratur på cpu og skjermkort. sjekk hvor varmt det blir!! Lenke til kommentar
Mighty Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Litt lite info. Men det har antageligvis sammenhang med for lite RAM. Maskinen får for mye å jobbe med. Eksempelvis når du spiller ett spill som krever mye RAM, da blir det for lite til overs for opperativsystemet. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 så mer ram og forbedre kjølinga litt er løsningen? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Quote: Vet at det kan være for høy temp Hvor høy er tempen da? Speccs? Nice topic btw. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Quote: Den 2002-11-21 15:22, skrev Robkvi: Quote: Vet at det kan være for høy temp Hvor høy er tempen da? Speccs? Nice topic btw. har du ikke lest tråden eller? les tråden du sry at jeg er så gretten men jeg har nettopp stått opp, jeg får ikke sjekka den pc'n når jeg vil og den har ikke tempsensor, mener det var thunderbird cpu no mer vet jeg ikke nå. poster her når jeg vet mer :smile: [ Denne Melding var redigert av: sINNsRO på 2002-11-21 15:37 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå