JFM Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 når kommer fullversonen av vista ut? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 30. Januar *fjortentegn* Lenke til kommentar
JFM Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 30. Januar *fjortentegn* 7523597[/snapback] er dette engelsk eller norsk verson.. går det å laste den ned nå? svar ja eller nei på dette spørsmålet. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Nei, ikke lovlig som privatperson. Bedriftsversjonen har allerede blitt lagt ut for salg (om jeg ikke er helt på jordet her). Privatversjonen kommer som nevnt i slutten av januar. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Stemmer det som GEman sier. For mer info kan du se Vista tråden her i Windows delen av forumet... Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Ja, det er MULIG å laste ned, men ikke lov! Både norsk og engelsk kommer da. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 jeg skjønner at det er ulovelig å laste ned. jeg har 2 forskjellige vista versoner. men går det å laste ned fullfersonen på norsk nå? Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg har ikke funnet en norsk versjon enda. Tror den norske versjonen kommer 30.januar for bedrifter og til privat salg... Lenke til kommentar
roac Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Nei, ikke lovlig som privatperson. Bedriftsversjonen har allerede blitt lagt ut for salg (om jeg ikke er helt på jordet her). Privatversjonen kommer som nevnt i slutten av januar. 7523815[/snapback] Bullshit. Jeg har lastet den ned, og det lovlig. Vista blir dog ikke lagt ut for salg før i slutten av januar. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Nei! Det er ikke lov å laste ned RTM! Tror du M$ av alle selskaper bare gir ut EKTE utgaver av Windoze? Nei. DET ER IKKE LOV Å LASTE NED! (Fordi man har ikke lov å laste opp, noe man automatisk gjør hvis man laster ned via bittorrent.) Det er lov å laste ned RC1 / RC2 fra microsoft.com hvis du har en serial, men IKKE RTM (Ready To Manufacture) Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Mener norskversjonen kommer rundt januar / februar. Sitter forresten her med engelsk bedriftsversjonen Endret 18. desember 2006 av S_tone_meg Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) jeg har 2 forskjellige versonere (tror det er rc1 og rtm). begge er ubrukelige fordi driverene til skjerm kortet er for vista fullverson. mitt problem er at jeg ikke får aktivert SLI. i tilleg er jo disse "beta" versonene ustabile. dette vil også fullversonen å være. men den holder for meg. den blir sikkert bedre når den får nye service packer. Endret 18. desember 2006 av JFM Lenke til kommentar
roac Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Nei! Det er ikke lov å laste ned RTM! Tror du M$ av alle selskaper bare gir ut EKTE utgaver av Windoze? Nei. DET ER IKKE LOV Å LASTE NED! (Fordi man har ikke lov å laste opp, noe man automatisk gjør hvis man laster ned via bittorrent.) Det er lov å laste ned RC1 / RC2 fra microsoft.com hvis du har en serial, men IKKE RTM (Ready To Manufacture) 7526302[/snapback] Jeg har lovlig lisens på RTM fått av Microsoft, så kutt ut tullpratet ditt. Hva pokker er ulovlig med å logge seg inn på Microsoft sine sider med gyldig brukernavn og passord og hente både lisensnøkkelen min og programvaren. Før du uttaler deg om slikt kan du i det minste sjekke om du har rett. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Det er lov å laste ned RC1 / RC2 fra microsoft.com hvis du har en serial, men IKKE RTM (Ready To Manufacture) Jeg fikk lov. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Å hei.. Ja selvfølgelig er det lov hvis du har fått brukernavn/passord av M$, men hvis du ikke har det så er det ikke lov........ Lenke til kommentar
roac Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Å hei.. Ja selvfølgelig er det lov hvis du har fått brukernavn/passord av M$, men hvis du ikke har det så er det ikke lov........ 7533255[/snapback] Piratkopiering har aldri vært lov. Men det er kanskje litt vel kategorisk av deg å si at det ikke er lov å laste ned Vista siden samtlige som har vært betatestere, alle med MSDN abonnement (Vista er såvidt jeg vet med i alle) og alle som har TechNet abonnement faktisk har lov til å laste ned Vista. Dette er en stor mengde folk, og det er faktisk ganske mange av oss på forumet her også som kommer innunder en eller flere av disse kategoriene. Derfor gikk jeg ut mot den bastante påstanden din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå