torhelge Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Hei. Vurderer å putte en mus på ønskelisten min dette året, og valget står nå hovedsaklig mellom Logitech sin G5 eller MS sin nye Intelli Explorer 3.0 (har også sett litt på Habu). Jeg er ikke spesielt hardcore gamer, men spiller innimellom. Noen som har noen meninger om hvilken mus som er "best"?.. eventuelt hvorfor dere syns en er bedre enn den andre? Har testa G5 hos en kamerat, og synes den virker grei. Har spesielt lagt merke til muligheten til å justere vekten. Ettersom jeg har hatt logitech MX510 i et par år nå, så har jeg vent meg til en hvis tyngde på musen. Lurer derfor på om det finnes muligheter for å justere vekten på MS sin mus. Har testet tidligere versjoner av M$ sin mus, og la da merke til at den hadde veldig liten vekt...... Endret 17. desember 2006 av torhelge Lenke til kommentar
XENiTiS Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Med tanke på at G5 er verdt omtrent dobbelt så mye som MSIE3 i kroner og øre, så burde jo valget være greit. Prisen gjenspeiles i produktene. MSIE3 har en god utforming, men det har da også G5. På alle andre områder stiller G5 i en helt annen klasse enn MSIE3. Hvis du liker å bevege armen mye kan MSIE3 være et naturlig valg, men dette kan du også få til med G5 ved å stille ned dpi. Hvis du har vært fornøyd med din MX510, og er vant til MX-serien, vil jeg anbefale deg å ta en titt på MX518. Dette er i alle fall min personlige favoritt! Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Skal du ha ny mus på ønskelista må du ha MX518, den er såppas billig at du kan fyre opp en q-pad musematte også. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg har en MX510 og er strålende fornøyd med den. Den begynner å bli ganske slitt nå. Jeg vurdere å kjøpe meg en MS Intelli 3.0. Begge musene er gode men jeg liker ikke den ruglete overflaten på G5. Lenke til kommentar
omhelle Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 gå fir mx518, du vil nok ikke angre på det Lenke til kommentar
hiper Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 er egentlig razer fan jeg, men av musene her anbefaler jeg mx518 ja beste logitech musa Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Har bestilt MSIE3 jeg Syns Intelli v.1 var veldig god så! Syns ikke G5 er helt verdt pengene.. Den er jo lik i utrormingen som MX510 og MX518. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Den eneste forskjellen er sideknappene og dpi liksom... Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Jeg har en MX510 og er strålende fornøyd med den. Den begynner å bli ganske slitt nå. Jeg vurdere å kjøpe meg en MS Intelli 3.0. Begge musene er gode men jeg liker ikke den ruglete overflaten på G5. 7524005[/snapback] Har du testet den MS musa? Jeg har hatt MX-510 i over 2 år. Den ble utslitt,så jeg kjøpte en MS Habu. Brukte Habuen i en uke og likte den ikke. Har derfor byttet den ut med en G5. Nå er jeg strålende fornøyd. MX-510 var bra,men G5 er enda bedre synes jeg. Mitt råd blir derfor at man prøver musa før man kjøper. Edit: Har Habuen fortsatt. Send meg en PM hvis noen er interessert i den. Endret 26. desember 2006 av Morten K Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg får bare skyte inn at jeg er strålende fornøyd med min Logitech G3. G5 ble vurdert, men da den ikke har fremoverknapp, bare tilbake, ble den forkastet, for disse to bruker jeg faktisk en god del. Jeg syns G3 ligger veldig godt i hånda, og de nevnte knappene er veldig fine til surfing på nettet og i mapper, samt til spesialfunksjoner i spill. Justerbar sens som storebroren G5, og behagelige museknapper. Litt flaut å innrømme det, men har faktisk aldri prøvde Intellimouse 3, hverken den gamle eller den nye. Føler ikke for å bytte ut G3, men jeg bør kanskje prøve denne berømte musen alle skryter av. G5 syns jeg faktisk blir litt tung, det lille jeg har prøvd av den. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 har ms intellimouse 3 explorer som jeg tror har feiret femårsdagen allerede og den virker fortsatt veldig godt, en knallmus men den drar vel på årene mtp teknologi. Men den er utrolig god å bruke da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå