Mathiass Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Lurer på om noen har noen gode forslag til PC-høytalere i prisklassen 500-1000 kroner? Det skal være en julegave til søsteren min, og de skal kunne gi fra seg litt lyd. Jeg vet ikke helt hva en får i denne prisklassen, men jeg håper noen har noen gode tips. Mvh Mathias Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 JBL Creature II er veldig mye bra lyd for pengene. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Er enig Matihass, JBL er hi-fi merke. Har selv noen JBL høytalere og kjempe fornøyd med de. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Hva med Dynavoice F6? Tror ikke det er mulig å få bedre lyd for tusenlappen. Edit: Så ikke PC-høyttalere Endret 17. desember 2006 av frostbitten Lenke til kommentar
just_me Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) jeg har en slik her og den er det GOOOD lyd i anbafales på det sterkeste Endret 17. desember 2006 av just_me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå