Gå til innhold

To dårlige dager, ble to gode dager.Mobil historie

Anbefalte innlegg

Torsdag 14. så skulle jeg på mysteryshopping for jobben. Reiseruten var lagt fra Lillestrøm - Bærum, med ca 5 stoppersteder.

På toget fra Sandvika så hadde jeg med meg min Treo 650 i lommen, samt creative zen: m spilledåsen :)

Når toget kjørte gjennom romeriksporten så merket jeg plutselig at treoen var borte. Det var ikke tegn til den inne i vognen eller baggen, så jeg antok den var stjålet (mange som hang rundt meg og jeg visste den var med inn på toget)

Resultatet var et ekstra stoppested i Lillestrøm,nemlig politistasjonen, hvor jeg måtte skrive en anmeldelse.

Takket være NSB på lillestrøm stasjon så fikk jeg sperret telefonen 2 minutter etter ankomst (senere viste det seg at ingen fikk rukket å gjøre noe med telefonen, før jeg fikk den sperret)

Ettersom telefonen var hentet inn fra statene, så regnet jeg med at forsikringen hos Netcom var void.

Etter at alt det var over, så ankom jeg alnabru som stoppested etter lillestrøm. Her fikk jeg nytt simkort hos lefdal, mot betaling.

Og etter å ha fått forsikringsselskapet sitt telefon nummer, så ringte jeg dem (hadde min "falske" 8800 med, for denne skulle sjekkes for ekthet).

jeg hadde ikke regnet med å få mer enn simkortet dekket, men nå ligger det en ny HTC P3300 i ordre med mellomlegg på 950 kr (inkl egenandel).

Dette etter at sentrum politistasjon var veldig snille å sendte avgårde faksen med anmeldelse til forsikringsselskapet.

Simkortet blir også dekket av Netcom :)

det var den ene historien. Så over til neste.

Mange her vet sikkert om min "snille" Qtek 9000. Den som døde i oktober og som hittil har vært meg i hendene ca 1 uke siden da.

Den var egentlig levert til Zodiac etter avtale med komplett. Dette for tredje gang.

Jeg ba ettertrykelig om at jeg ikke fikk ny telefon av samme modell tilbake, men det ble visst glemt.

På fredag så fikk jeg telefon fra komplett om at Brightpoint hadde sendt swap til meg.

De hadde ved en tilfeldighet fått vite om dette.

Fra telefonen ble levert 30. november og frem til 15. desember, så hadde jeg snakket med brightpoint og fortalt samme til dem om at jeg nektet å ta i mot ny 9000.

Samme beskjed fikk også telefast og komplett.

Overraskelsen var dermed stor når det da ble sendt en ny enhet.

Etter å ha avsluttet samtalen med komplett så ringte jeg først kontakten min hos telefast. Han visste niks nada.

Så ringte jeg Brightpoint og fikk snakke med en veldig grei selger. Han forstod ikke bæret av hvorfor dette skjedde, men etter litt leting konkluderte de at denne skulle krediteres og at telefast fikk ringe dem.

Etter å ha gjort meg ferdig der, så ringte jeg telefast, de i sin tur ringte Birghtpoint.

Komplett fikk dette bekreftet, og de flagget en Nokia 8800se med post samme dag.

Mot alle odds ble denne levert 1545 fredag, og var framme i Bærum på lørdag allerde.

For en uke :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Morsomt at du fikk dekka mobilen av netcom - kjæresten til en venn av meg opplevde nøyaktig det samme. De fikk ikke dekket pga de ikke kunne spesifisere nøyaktig tidspunkt.

7523911[/snapback]

Jeg fikk dekket mye pga anmeldelsen, samt at jeg ca ned på minuttet kunne spesfisere sted og tid. Vi antok at det hele skjedde under turen til oslo, noe som gav ca 10 minutter å rote gjennom.

Men tror jeg var heldig fordi jeg prøvde så godt jeg kunne å være snill med behandleren og ikke være sur.

Lenke til kommentar
Morsomt at du fikk dekka mobilen av netcom - kjæresten til en venn av meg opplevde nøyaktig det samme. De fikk ikke dekket pga de ikke kunne spesifisere nøyaktig tidspunkt.

7523911[/snapback]

Jeg fikk dekket mye pga anmeldelsen, samt at jeg ca ned på minuttet kunne spesfisere sted og tid. Vi antok at det hele skjedde under turen til oslo, noe som gav ca 10 minutter å rote gjennom.

Men tror jeg var heldig fordi jeg prøvde så godt jeg kunne å være snill med behandleren og ikke være sur.

7523931[/snapback]

Dette ble også anmeldt - pluss skjedde innenfor tilsvarende tidsrom.

Lenke til kommentar

7523911[/snapback]

7523931[/snapback]

Dette ble også anmeldt - pluss skjedde innenfor tilsvarende tidsrom.

7524015[/snapback]

pussige saker. Jeg fikk ikke noe problemer når jeg forklarte det. Om det hang sammen med kundeforhold osv vet jeg dog ikke. alt jeg vet er at de gjorde temmelig god jobb for meg og jeg var så lykkelig tilslutt at jeg hoppet opp og ned :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...