Gå til innhold

Ny erstatning for AMD-3200+

Feltherre

Anbefalte innlegg

Hei

Trenger litt hjelp med å finne en ny prosessor den skal erstatte AMD Athlon 64 processor 3200+ som begynne å bli litt utdatert,jeg er ikke helt sikker men tror jeg må har en Socket 939 proessor.Jeg stiller ikke så veldig store krav til prossoren bare det den kan takle tunge spill og lekser og litt multitasking.

Maks pris:Jeg vil har den beste prossesoren til under 2000kr

Et annet krav skal være at jeg kan kjøpe prossesoren på Komplett.no

Takker for alle svar

Endret av Feltherre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Under 2000kr tror jeg DENNE vil være et greit valg. Den er også en god klokker og kan sikkert klokkes til 3ghz++. DENNE er også god og litt billigere da, hvis du har stramt budsjett. :)

7523144[/snapback]

okay skal se på disse,prossessoren skal ikke bli brukt til overklokking siden jeg er litt skeptisk til dette.Men et annet krav er at jeg kan kjøpe prossoren på komplett.no

Lenke til kommentar
okay skal se på disse,prossessoren skal ikke bli brukt til overklokking siden jeg er litt skeptisk til dette.Men et annet krav er at jeg kan kjøpe prossoren på komplett.no

7523195[/snapback]

tror det kan bli litt vanskelig siden de bare har din cpu på siden nesten. s939 er på vei ut og det begynner og bli vanskelig å få tak i prosessorer til de. Så du må nok bestille fra en annen butikk eller finne noe brukt istedet. Og hvis du skal bestille på butikk bør du bestille fortest mulig før det er for sent. :)

Lenke til kommentar

7523195[/snapback]

tror det kan bli litt vanskelig siden de bare har din cpu på siden nesten. s939 er på vei ut og det begynner og bli vanskelig å få tak i prosessorer til de. Så du må nok bestille fra en annen butikk eller finne noe brukt istedet. Og hvis du skal bestille på butikk bør du bestille fortest mulig før det er for sent. :)

7523430[/snapback]

Ja,jeg forstår men jeg kan være litt fleksibel viss det trengs

Lenke til kommentar

For fire uker siden skaffa eg meg etterfølger til min 3200, blei en Opteron 175 fra NetShop siden de da hadde "på huset" - Komplett hadde dårlig utvalg på 939'er den gang også - ligger litt i korta at "alle" nå skal ha AM2 , C2D og butikkene "kutter ut" de "gamle" prosessorene for og få "alle" over på de nye..

Virker som om man må være svært fleksibel nå - kikke hos flest mulig leverandører og er en "heldig" finne en som har (eller har bekrefta på vei inn).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...