rvenes Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Kva settings har du klart med denne rammen? Kva skal den klare? Kva bør eg klare? Er rammen bra? Eg kjøyrer 400 mhz på treigeste instillingene no trur eg. Har klart 414 mhz. Eg har Asus P4B533-V hovedkort og ein P4 2.4 GHz OC til 2.7 GHz [ Denne Melding var redigert av: Cornel på 2002-11-20 23:36 ] Lenke til kommentar
vebwa Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg kjører på 400 mhz standard instillinger. Helt stabilt, har ikke prøvd noe særlig høyere. Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 mine brikker har vært kranglente aldri no over 180 mhz med trege settings :/ STYR unna rammen fra http://www.pcmax.no iaffal, uoriginal har jeg hørt.. og de funker dårlig og med mange hk bl.a får ikke mine te å funke med SiS chipset kort. blææh! Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Har Samsung (fra PCmax), 2 x 512MB, de er helt stabile på 2-2-2-5 i min maskin. Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Q:STYR unna rammen fra http://www.pcmax.no iaffal, uoriginal har jeg hørt.. og de funker dårlig og med mange hk bl.a får ikke mine te å funke med SiS chipset kort. Jeg har 2 stk av disse brikkene,og jeg har Sis chipsett,dønn stabilt. Du kan ikke dømme alle under ett.Mulig at det er personen ved siden av pc'n som største delen av feilen? Pleier å være det..... Lenke til kommentar
Skallbaink Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Enn om non kunna posta specsen sin,,, kvor mytthi lætter det had vorre... No har æ fulgt den her treaden ein stund og æ ska love dæ det variere stort kvor mytthi samsung minne klare. Så moralen må vorrå: ska du tyn minnet bør du gå for kvailitet som e litt meir stabil..Crosair elle no...æ har no iallefall lærd! Æ må kjør mine på by SPD altså ein meget kijp timing...men greie å få minne på 368 MHZ noko som itj e så hæstgæli.. Heia et lite data party på Levanger til jula, med 3 deltakera.. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 skaillbank, korr mykje volt kjøre du på minne ditt? du må je de fluring førr å få peist de litt Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Quote: Den 2002-11-22 19:45, skrev Skallbaink:Enn om non kunna posta specsen sin,,, kvor mytthi lætter det had vorre...No har æ fulgt den her treaden ein stund og æ ska love dæ det variere stort kvor mytthi samsung minne klare. Så moralen må vorrå: ska du tyn minnet bør du gå for kvailitet som e litt meir stabil..Crosair elle no...æ har no iallefall lærd!Æ må kjør mine på by SPD altså ein meget kijp timing...men greie å få minne på 368 MHZ noko som itj e så hæstgæli..Heia et lite data party på Levanger til jula, med 3 deltakera.. Unnskyld at jeg spør, men hvilken dialekt er det du prøver på her for meg ser det ut som en blanding av hummer og kanari. Nei bruk heller bokmål, det har du jo brukt i andre innlegg du har svart på :smile: Lenke til kommentar
Skallbaink Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 He X-( jo tar den av dage... Saken: Volten min ligger på vcore 1,67 og v 3,376 (tror det er denne) men jeg har prøvd alle minnevolt settings og får ikke noe annet resultat enn at maskinen fryser og vil ikke kjøre OS mer en 3 sekunder hvis jeg jekker det opp på CAS 2 . Det samme er resultatet når jeg setter minnet til å kjøre på 4:3 - 390 Mhz med andre ord..da fryser maskina i 3d mark. Slik som jeg har hørt er dette minnet fra Samsung ikke noe kvalitetsminne siden variansen i ytelse er såpass stor, alt annet likt. _________________ ------------------------ ASUS P4B553-V P4 1,8 Ghz@2,62 Ghz Gf ti4200 POV @ 304/668 (ikke maxet) Samsung 512 DDR 333@368 WD 120 GB 8 Mb cache + 60 GB IBM 2mbits NGT [ Denne Melding var redigert av: skallbaink på 2002-11-23 12:24 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå