Eldritch Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Knalltråd. Eurodance var musikken jeg vokste opp med som tenåring (84-modell reporting for duty!), så det er mange kjente og kjære navn her. En annen klassiker er jo Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ingen som sitter på låta "Heaven" av Hi-Q, vel? Husker jeg var så glad i den.. Lenke til kommentar
W Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Må ikke glemme: Endret 2. februar 2008 av W Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Edit: så feil, sto visst DANCE Endret 2. februar 2008 av kjaks Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Personlig elsker jeg nesten all musikk, alle sjangre, men dance på 90-tallet, gjerne og særlig da eurodance er uten tvil min favoritt sjanger! Uansett humør så gjør eurodance deg glad.. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Genial tråd! Synes faktisk mye av det er bra den dag i dag:) Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Dance 2 Trance - Power of American Natives Leila K - Electric X-Ite - Down Down Down Basic Element - The Fiddle Captain Hollywood - More and More Chilli - Tic, Tic, Tac Culture Beat - Mr Vain Daze - Superhero DJ Bobo - Love Is All Around DJ Quicksilver - Escape to Paradise Dune - Million Miles From Home E-Rotic - Max Don't Have Sex With Your Ex Haddaway - What is Love Hit N Hide - Space Invaders Ice MC - Rainy Day Magic Affair - Omen Masterboy - Show Me Colours Robert Miles - Children Rednex - Spirit of the Hawk Sash - Equador U96 - Night In Motion Whigfield - I Want to Love Mange av dem overnevnte hadde også flere hits på den tida. lol... jeg har en mørk, mørk fortid. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hørte jeg noen si DJ Bobo Det var tider... Lenke til kommentar
Prebsor Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Dr. Bombay, Aqua og Toy-Box(Tarzan and Jane) hørte jeg mye på før. :!: Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Er så utrolig mye galskap her når jeg ser tilbake på det, men på den annen side husker jeg at det fenget meg for noen år tilbake.. Lenke til kommentar
jonnis Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Konge tråd! har lyst å mekke en cd nå med klassikkere! Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 *Danse danse danse* Alice DeeJay - Will I Ever Så fengende, vettu! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) OMGOMG! Kan ikke se at noen har nevnt ATC Around the world!!11 Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Kan ikke glemme denne Endret 24. juli 2008 av SvennAndre Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Syns seriøst at vi må få liv i den tråden her igjen! Er så utrolig mye jeg sjøl har glemt! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Herreminhatt. For en tråd. Daze - Tamagotchi Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Et par jeg kom på nå i farta. DENNE TRÅDEN MÅ LEVE Lenke til kommentar
Zimmerknaben Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Leste gjennom hele tråden.... mange gode minner her ja Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Whigfield - Sexy Eyes The Free - Dance the night away Lenke til kommentar
weebl Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 hehe 90tallet ja, var tider det husker mange av disse sangene fra SFO og elevkvelder osv kan ikke si jeg er en stor fan av listepop for å si det mildt, men dancemusikken fra 90tallet kunne man jo høre på uten å være pære full Lenke til kommentar
jaxawier Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 mye gøy her, såg ikke the klf nevnt, nå var dem vel strengt tatt litt her og der i genres, og tidlig ute... har ju kun deres white room cd med justified & ancient singelen i box moby var ju innom men han var vel mere trance eller noe innen han gikk over til pop, sell out ellers var det mye artig her,fantastiskt morsomt å se allt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå