kdog Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hva med disse da? Maxx - Get away Maxx - No more Utrolig at ingen før meg har nevnt de, for her snakker vi 90-talls dance av ypperste klasse! 7531255[/snapback] De hadde jeg glemt, ja. Hadde en av de på kassett, faktisk. Snakk om gjenbruk av samples! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Har mange minner fra denne tida Kan nevne de jeg finner (OBS! lang liste) The Tamperer feat. Maya - Feel It Wamdue Project - King of my castle Unlimited Nation - Move Your Body Rozalla - Everybody's Free (To Feel Good) Paul Johnson - Get Get Down 2 Unlimited - No Limit 2 Unlimited - Jump for Joy E-Type - Angels Crying E-Type - Do You Always E-Type - Here I Go Again Reel 2 Real feat. The Mad Stuntman - I Like To Move It DJ Bobo - Everybody DJ Bobo - Freedom Mo-Do - Eins Zwei Polizei Whigfield - Another Day La Bouche - Sweet Dreams La Bouche - Another Night, Another Dream La Bouche - Be My Lover La Cream - Free La Cream - You Antiloop - Believe Antiloop - Water is life Bambee - Typical Tropical Bambee - You Are My Dream Sash! - La Primavera Sash! - Ecuador Sash! - Encore Une Fois Drömhus - Vill ha dig Drömhus - Du och jag Drömhus - Hålla dig nära Peaches - Rosa helikopter Caramell - Caramell Megamix Caramell - Vad heter du Caramell - Explodera Daze - Together Forever Daze - Superhero Ace of Base - All That She Wants Ace of Base - Fashion Party Blümchen - Boomerang Blümchen - Heut ist mein tag Blümchen - Herz an herz Bobby Summer - Jabba Jabba Paradisio - Bailando Captain Jack - Captain Jack Scatman John - Scatman Corona - Baby Baby Corona - Rythm of the Night Dario G. - Sunchyme Dr. Alban - 10 små moppepojkar Dr. Alban - It's my Life Dr. Alban - No Coke Dr. Alban - Sing hallelujah Dr. Alban vs Leila K - Hello Africa Eiffel 65 - Blue Eiffel 65 - Move your body E-rotic - Bad boy E-rotic - Ecstacy E-rotic - Fritz love my tits E-rotic - King Kong E-rotic - L.O.V.E. (Sex on the beach) E-rotic - Sexual Madness E-rotic - Shut up and sleep with me Gina G - I belong to you Gina G - Ooh Aah Just A Little Bit Hit'n'Hide - Space Invaders Infinity - Makin' out Infinity - Happy Infinity - Feeling good Me & My - Fly high Me & My - Dub-i-dub Mousse T - Horny Mousse T - Is It Cause I'm Cool? Mr.President - Coco Jamboo Mr.President - I Give You My Heart Olive - You're not alone Outhere Brothers - Boom Boom Boom Outhere Brothers - I Wanna Fuck You in the Ass Reset - Blue Reset - Calling You Reset - Makin' Me Feel Scooter - Faster Harder Scooter Scooter - Move Your Ass Scooter - Endless Summer Scooter - I'm Raving Scooter - How Much is the Fish? Snap! - Do you see the light? Snap! - Rhythm is a Dancer Solid Base - Baila Bolero Solid Base - Colors of your dream Solid Base - Love Solid Base - Set Me Free Solid Base - Stay with me DJ Quicksilver - I have a dream MC Sar and The Real McCoy - Another Night Richi M. - One Life To Live Sonic The Hedgehog - They Call Me Sonic ATB - 9PM (Till I Come) ATB - Don't stop Gigi d'Agostino - L'Amour Toujours Gigi d'Agostino - Bla Bla Bla DJ Jean - The Launch Faithless - God is a DJ Faithless - Insomnia Bellini - Samba de Janeiro Culture Beat - Mr. Vain JS16 - Stomp To My Beat Ayla - Ayla (part II) Ayla - Ayla (part III) Ayla - Ayla (part IV) Ayla - Liebe Ayla - Into the light B.B.E. - Seven days and one week Robert Miles - Freedom Robert Miles - Children Robert Miles - Fable Robert Miles - One and One DJ Tiësto - Theme from Norefjell Pacific Blue - Hurricane Energy 52 - Café del Mar Snack - Overdose Ble ei lang liste, men tror jeg fikk med alt. Nå gjenstår det bare å se om noen er interessert i å lese alt Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 nesten alt dette er tysk shait da.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ja, og det som ikke er det, er norsk, svensk eller italiensk Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Kongetråd Mange gode minner her ... Solid Harmonie med "I'll Be There For You" passer vel inn i denne kategorien (så igjennom gamle CD-plater og fant den på McMusic 1 ). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ooh. Den er småbra Husker jeg pleide å danse til den på "klubben" (fritidsklubben i 6. eller var det 7.?) I'll be there for you I swear, anytime you want me I'll be near *synge* Lenke til kommentar
Juden Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Savage Garden var ganske populær på slutten av 90-tallet med sangen "truly, madly, deeply" Lenke til kommentar
Namek Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Tidløs musikk. <3 Dr. Bombay! http://www.youtube.com/watch?v=UMESsnYTX6Y 7524121[/snapback] Kongetråd Lenke til kommentar
Lekser Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Morten Harket dominerte i Norge på 90 - tallet. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Han lagde da ikke dancemusikk. Lenke til kommentar
Lekser Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Han lagde da ikke dancemusikk. 8708779[/snapback] Slow dance musikk! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Herre min hatt, det tragiske tiårets verste musikk er ikke noe å mimre om... Lenke til kommentar
Lekser Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Herre min hatt, det tragiske tiårets verste musikk er ikke noe å mimre om... 8709032[/snapback] Virkelig? Ikke tull nå! 90-tallet var et genial tiår. Endret 28. mai 2007 av June-aid Lenke til kommentar
Tackli Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Virkelig?Ikke tull nå! 90-tallet var et genial tiår. 8719637[/snapback] Ord! Savner det allerede Nevner "2 Brothers on the 4th Floor" med den tidløse klassikeren "Dreams"! Link til video; http://www.youtube.com/watch?v=nQ8Nwr4EQvU Memory lane...nesten en tåre i øykroken Husker også jeg var i ekstase da jeg til slutt fikk tatt opp Culture Beats' "Mr. Vain" på kassett! Lenke til kommentar
torslo Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Må ikke glemme å få med Paradisio - Bailando 7533096[/snapback] minner som kommer frem igjen, sjølv om eg bare er '91mod Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Ååå, for en digg tråd! Så utrolig mye bra/elendig musikk her altså. Den eneste jeg ikke fant var Adelante av Sash, ellers så er alle favorittene mine listet opp Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Og den beste av dem alle:- 7533203[/snapback] Word. Den der rocker hemningsløst. Noen som husker Daze - Superhero Lover? :!: Endret 20. juli 2007 av Tiamin Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Og den beste av dem alle:- 7533203[/snapback] Word. Den der rocker hemningsløst. Noen som husker Daze - Superhero Lover? :!: 9108904[/snapback] Hoho, jeg husker'n Mmmbop-a-ejaeja, mmmbop-a-jåå Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Genial tråd! Driver å lurer på om ikke jeg skulle lagd min egen lille Absolute dance classics 2. Absolute dance classics 1 hadde titler som: corona-baby baby dr alban - its my life pandora - trust me haddaway - what is love osv osv! Full tracklist er her: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 01: Rhythm Is A Dancer - Snap! 02: Pump Up The Jam - Technotronic 03: Mr. Vain - Culture Beat 04: This Is The Way - E-Type 05: Think About The Way - Ice MC 06: What Is Love - Haddaway 07: Somebody Dance With Me - DJ Bobo 08: Baby Baby - Corona 09: Run Away - MC Sar & The Real McCoy 10: I Can't Stand It - Twenty 4 Seven 11: In Command - Rob N Raz 12: It's My Life - Dr. Alban 13: Dum Da Dum - Melodie MC 14: The Promise - Basic Element 15: Trust Me - Pandora 16: Dub I Dub - Me & My 17: Give It Up - Cut N Move Låtliste CD2 01: Saturday Night (Be My Baby) - Whigfield 02: X-Files - Bit To Beat 03: Move Your Ass - Scooter 04: No Good (Start The Dance) - The Prodigy 05: No Limit - 2 Unlimited 06: Omen III - Magic Affair 07: Electric - Leila K 08: Happy People - Prince Ital feat. Marky Mark 09: Swamp Thing - The Grid 10: Show Me Love - Robin S 11: Hold On (Tighter To Love) - Clubland 12: Happy - Legacy Of Sound feat. Meja 13: Missing - Everything But The Girl 14: Ride On Time - Black Box 15: Good Vibration - Marky Mark & The Funky Bunch feat. Loleatta Holloway 16: Gonna Make You Sweat - C&C Music Factory 17: Now That We Found Love - Heavy D & The Boyz Så kom gjerne med flere gode gamle dance klassikere, hvis dere føler det er noen som er glemt! Endret 26. juli 2007 av fredstian Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 På skattejakt i egen platesamling. Jeg er så heldig å ha alle fullengderne til legendariske 2 Unlimited! Sitter og hører på første albumet; Get Ready. Twilight Zone sparker ræv. Neste er The Magic Friend, den er også kul. Contrast, Rougher than the Average, Delight.. Haha, jeg liker dette ennå, jeg! Musikken sin det, tenker jeg! Oppfølgeren No Limits var jo også enorm, før det dabba av med Real Things i 1994. Samleskiva Hits Unlimited (1995) finner jeg bare coveret til, plata er vekk. "Don't be afraid of magic friends, for the magic friend is what I am!" Jeeeessda. Flere fans? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå