Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Støtte for Intel Pentium

iNeo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig rart at det skal være kompabilitetsproblemer imellom PSU og cpu. Det er vel 20+4 pin på den strømforsyningen du har nå? Det er ingen nødvendighet, men litt ekstra "stabilitet" gjør jo ingenting. :) Og hvis ikke skal nok den du så på der støtte P4.

Edit: Er det den her du har nå? Den kan jo kjøre GANSKE kraftige oppsett, med mindre du har 10-12 disker, og ett par skjermkort i Sli. Evt. Crossfire.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Merkelig om det skulle være kompatibilitetsproblemer her ja. Alle PSU'er som er laget de siste 4-5 årene skal vel ha de nødvendige plugger for å være kompatible med de fleste CPUer/hovedkort for Pentium 4-serien. Hvor sto det at din PSU ikke var det?

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Det var 4pin på purepower'n. Men den var vist speilvendt! Tro det eller ei! Jeg fikk den inni hullet den skulle men da boota ikke pc'en og når jeg så på plugen så jeg den var helt rar i forhold til hullet den skulle inn i i hovedkortet!

Lenke til kommentar
Det kan ha vært måten du så på den... Når du ser rett inn i den, blir det jo som om du skal sette den i speilvendt. Men...

7526049[/snapback]

Hehe nei. Jeg forska GRUNDIG på pluggen og den var 100% speilvendt. Kan ta bilde hvis du ikek tror meg!

edit: screenshot sier jeg... Hvordan er det mulig:P

Endret av Tt.mrX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...