iNeo Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hei jeg skal kjøpe meg ny strømforsyning og lurer på om denne støtter Intel Pentium 4? Jeg har en Thermaltake Purepower (500W) men den støtta vist ikke IP4. Noen svar? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 den ståtter det ja men menr at den foige skulegried det fint og Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Veldig rart at det skal være kompabilitetsproblemer imellom PSU og cpu. Det er vel 20+4 pin på den strømforsyningen du har nå? Det er ingen nødvendighet, men litt ekstra "stabilitet" gjør jo ingenting. Og hvis ikke skal nok den du så på der støtte P4. Edit: Er det den her du har nå? Den kan jo kjøre GANSKE kraftige oppsett, med mindre du har 10-12 disker, og ett par skjermkort i Sli. Evt. Crossfire. Endret 17. desember 2006 av Laland Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Merkelig om det skulle være kompatibilitetsproblemer her ja. Alle PSU'er som er laget de siste 4-5 årene skal vel ha de nødvendige plugger for å være kompatible med de fleste CPUer/hovedkort for Pentium 4-serien. Hvor sto det at din PSU ikke var det? Endret 17. desember 2006 av Smirnoff Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Det var 4pin på purepower'n. Men den var vist speilvendt! Tro det eller ei! Jeg fikk den inni hullet den skulle men da boota ikke pc'en og når jeg så på plugen så jeg den var helt rar i forhold til hullet den skulle inn i i hovedkortet! Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Det kan ha vært måten du så på den... Når du ser rett inn i den, blir det jo som om du skal sette den i speilvendt. Men... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 P4-kontakten er vel noe så banalt som en kabel med kontakt med fire "pinner" (ledere), ikke støtte av prosessortypen Pentium IV. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Men det gir jo ingen mening! F.eks. Celeron har samme sokkel som Pentium (775)! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Det kan ha vært måten du så på den... Når du ser rett inn i den, blir det jo som om du skal sette den i speilvendt. Men... 7526049[/snapback] Hehe nei. Jeg forska GRUNDIG på pluggen og den var 100% speilvendt. Kan ta bilde hvis du ikek tror meg! edit: screenshot sier jeg... Hvordan er det mulig:P Endret 18. desember 2006 av Tt.mrX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå