TommyTii Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg har tenkt på og kjøpe et gamer skjermkort. noen anbefalinger Lenke til kommentar
rogersj Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hei . Her må du komme med litt mer opplysninger . Hva har du i dag ? AGP eller PciE ? Hvor mye penger tenker du på å legge i det ? Hva består resten av PC? en av ? Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 siden du ikke spesifiserer noe så ville jeg anbefalt 8800gtx, det er vel det råeste gamer kortet for tiden. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 litt ot, men jeg kjøpte nettop et x1950xt skjermkort, hvor lenge er det til det begynner og bli utdatert og jeg burde kjøpe nytt igjen? Lenke til kommentar
TommyTii Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Vell jeg hvet ikke helt, Har kansje tenkt og bytte til et HK som kan ta DDR ram og samtidig Klare PCI Ex. vet ikke om det finnes noen gode vanlige PCI kort. Lenke til kommentar
mbe054 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hvis jeg var deg ville jeg satset på Nvidia sitt G80 gtx eller gts. Hvis du venter til første kvartal i 2007 anbefaler jeg G84 og G86 Lenke til kommentar
rogersj Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 litt ot, men jeg kjøpte nettop et x1950xt skjermkort, hvor lenge er det til det begynner og bli utdatert og jeg burde kjøpe nytt igjen? 7522658[/snapback] Hei . Her skjønner jeg deg som at du har et AGP hovedkort i dag . Dette er det beste spillkoretet til AGP i dag , men det tilsvarer en medium spillkort til PCI-E . Jeg vil anbefale deg å oppgradere til PCI-E - det er det mest fremtidrettetde . Men da er det sansynligat du må kjøpe ny CPU og RAM også , noe som leder meg til mitt originale spørsmåpl : Hvor mye har du å bruke ? Bare det sbeste skjermkortet til spill i dag , 8800 GTX koster 5000 kr ..... Lenke til kommentar
Intern Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Vell jeg hvet ikke helt, Har kansje tenkt og bytte til et HK som kan ta DDR ram og samtidig Klare PCI Ex. vet ikke om det finnes noen gode vanlige PCI kort. 7522771[/snapback] Tror nok ikke det er noen vits i å satse på et PCI kort, hvis du skal bruke det til spilling. Har du CPU, eller skal du kjøpe ny? Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 litt ot, men jeg kjøpte nettop et x1950xt skjermkort, hvor lenge er det til det begynner og bli utdatert og jeg burde kjøpe nytt igjen? 7522658[/snapback] Hei . Her skjønner jeg deg som at du har et AGP hovedkort i dag . Dette er det beste spillkoretet til AGP i dag , men det tilsvarer en medium spillkort til PCI-E . Jeg vil anbefale deg å oppgradere til PCI-E - det er det mest fremtidrettetde . Men da er det sansynligat du må kjøpe ny CPU og RAM også , noe som leder meg til mitt originale spørsmåpl : Hvor mye har du å bruke ? Bare det sbeste skjermkortet til spill i dag , 8800 GTX koster 5000 kr ..... 7524826[/snapback] er ikke agp, er pci exspress. Lenke til kommentar
TommyTii Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 har en P4 3.2 ghz men det koster med nytt chipsett og ram da Lenke til kommentar
Intern Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Ja, alt koster! Du kan jo også kjøpe brukt da! Har 2 7900GTX'er jeg skal kvitte meg med snart! *hint hint* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå