SideburnsKongen Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Morn, skal lede en gym time i morra, så tenkte jeg skulle lage litt fin forside og greier da, så neon som veit om en gym font som jeg kan bruke, vekt eller noe.. Har søkt litt rundt, men ikke finni noe.. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Yay, yay, yay! Mye fint på dafont , om det ikke er akuratt dette du letet etter. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Call on meeeeee http://www.dafont.com/alpha-fitness.font Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Da font hadde jeg faktisk vært inne på.. men likte ikke de, passer ikke helt, hadde vært bedre med bare en vekt stang eller en barsk fyr som pumper jern.. Men takk for foslag.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Gløm det, blei en fotball font jeg fant istedet, skal ha fotball i timen så det passa.. Takker for svar.. Tråden kan stenges.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå