Gå til innhold

Vi fanget trevakt!


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Tråden er vel moden for stenging, trevakt har til og med innrømt det var fake.

7524208[/snapback]

 

Nå må du huske på at dusten blir ganske så torturert... Vi til og med viser han bilder av seg selv uten klær... Så da synes jeg du skal vise litt medfølelse :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hva har han gjort gærent?

Spillt WoW?

7524314[/snapback]

Nei har vel bare vidt forskjellig type humor fra meg for å si det sånn

7524330[/snapback]

 

Da får vel du være neste villige offer på listen. Vær så vennelig å barbere leggene dine (så slipper vi, fordi vi er nokså grafiske på den greia), heng ut noen hyggelige bjeller på velvalgte greiner i nærheten. Hvis du ikke har greiner, så skrem vannet av noen naboer (de gjør samme nytten). Ta på deg gjennomsiktig natttøy, men ikke stress med det, fordi det skal likevel av deg i en fei. Tilslutt be aftenbønnen, fordi den kommer ikke til å hjelpe deg i det heke tatt. :cool: Vi ses :w00t:

Lenke til kommentar
Da får vel du være neste villige offer på listen. Vær så vennelig å barbere leggene dine (så slipper vi, fordi vi er nokså grafiske på den greia), heng ut noen hyggelige bjeller på velvalgte greiner i nærheten. Hvis du ikke har greiner, så skrem vannet av noen naboer (de gjør samme nytten). Ta på deg gjennomsiktig natttøy, men ikke stress med det, fordi det skal likevel av deg i en fei. Tilslutt be aftenbønnen, fordi den kommer ikke til å hjelpe deg i det heke tatt. :cool: Vi ses :w00t:

7524405[/snapback]

*done*

 

De naboene så litt rart på meg forresten

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Da får vel du være neste villige offer på listen. Vær så vennelig å barbere leggene dine (så slipper vi, fordi vi er nokså grafiske på den greia), heng ut noen hyggelige bjeller på velvalgte greiner i nærheten. Hvis du ikke har greiner, så skrem vannet av noen naboer (de gjør samme nytten). Ta på deg gjennomsiktig natttøy, men ikke stress med det, fordi det skal likevel av deg i en fei. Tilslutt be aftenbønnen, fordi den kommer ikke til å hjelpe deg i det heke tatt. :cool: Vi ses :w00t:

7524405[/snapback]

*done*

 

De naboene så litt rart på meg forresten

7524433[/snapback]

 

Nå skal ikke du henge deg opp i naboer, det skal vi hjelpe deg med... Hvor høyt ønsker du deg vennen min:thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Nå skal ikke du henge deg opp i naboer, det skal vi hjelpe deg med... Hvor høyt ønsker du deg vennen min:thumbup:

7524445[/snapback]

 

Cirka kvart! :thumbup:

7524462[/snapback]

 

Nå senser jeg at du prøver å være lurere enn nepa di er skapt som, og da skal du følge regelen om at: Hvis jeg ikke ser noen annen utvei så bruker jeg vettet, siden du mangler det så synes jeg du skal finne frem sexy undertøy, legge deg i en utfordrende positur på bingen din, lukke gluggene og håpe det beste...for det kommer ikke til å skje :cool:

Lenke til kommentar
Nå senser jeg at du prøver å være lurere enn nepa di er skapt som, og da skal du følge regelen om at: Hvis jeg ikke ser noen annen utvei så bruker jeg vettet, siden du mangler det så synes jeg du skal finne frem sexy undertøy, legge deg i en utfordrende positur på bingen din, lukke gluggene og håpe det beste...for det kommer ikke til å skje :cool:

7524495[/snapback]

Ikke? Faen, jeg håpet du kom på besøk i natt jeg...

Er du heeeelt sikker?

Jeg spanderer vaselinen...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...