Gå til innhold

Vi fanget trevakt!


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trevakt? avslørt? Vi brukte trevakt sin bruker på mobilspørsmålet.... Da vi fanget trevakt hadde han på seg en sekk, ja en laptop sekk... Vi logget inn på PC'en hans (som ikke hadde passord) og spurte om mobilspørsmålet. Hvorfor? Som sagt brukte vi trevakt's mobil for å filme hendelsen og for å legge det inn på en datamaskin trengte vi programvaret som fulgte med til mobilen (noe ikke vi hadde). Derfor logget vi inn på laptoppen til trevakt og fant programvaret.

 

Trevakt er i kjelleren og han har fått middag og har det bra... spørsmålet er om vi skal slippe trevakt fri eller beholde han i dagene som kommer?

 

Slipper trevakt fri til jul? Kommer han hjem uskadet. Det er opp til dere... etter det folk har skrevet nå får nok trevakt en fæl dag i morgen...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg tror at en nitidig inspekson av tissen kommer til å knekke viljen :cool: For alll del ikke for han med annet enn gress, da vil trevakt avsløre seg selv, og dere kan med fornøyelse avlive slabbedasken :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg har anmeldt dette forresten. Strengt tatt kan vi jo ikke sitte her og bare se på at dere kidnapper og torturer andre folk. Får da være måte på.

7523415[/snapback]

 

Nei, det synes jeg ikke, jo mere tortur jo mere moro :love:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Virker som om alle her hater trevak, så jeg velger å like han. Bare gi et vink om du vil bli reddet.

7523276[/snapback]

 

Jeg liker trevakt! En av de som virkelig skiller seg ut her på forumet :D

7523420[/snapback]

 

La oss nå ikke henge oss opp i tilfeldigheter, innrøm at tortur er snadder :thumbup:

Lenke til kommentar
Trevakt? avslørt? Vi brukte trevakt sin bruker på mobilspørsmålet.... Da vi fanget trevakt hadde han på seg en sekk, ja en laptop sekk... Vi logget inn på PC'en hans (som ikke hadde passord) og spurte om mobilspørsmålet. Hvorfor? Som sagt brukte vi trevakt's mobil for å filme hendelsen og for å legge det inn på en datamaskin trengte vi programvaret som fulgte med til mobilen (noe ikke vi hadde). Derfor logget vi inn på laptoppen til trevakt og fant programvaret.

 

Trevakt er i kjelleren og han har fått middag og har det bra... spørsmålet er om vi skal slippe trevakt fri eller beholde han i dagene som kommer?

 

Slipper trevakt fri til jul? Kommer han hjem uskadet. Det er opp til dere... etter det folk har skrevet nå får nok trevakt en fæl dag i morgen...

7523334[/snapback]

Siden du rett og slett hadde innrømmet en forbrytelse med 21 års strafferamme om dette var ekte så foreslår jeg at dere beholder ham noen dager. Ta like gjerne å heng ham naken etter armene mens dere pisker "lillemannen" hans med en fluesmekker mens dere er i gang. :thumbup: Sørg for å filme dette og legg ut.

Inntil jeg får se slike bevis så regner jeg dette som en dårlikg spøk.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Trevakt? avslørt? Vi brukte trevakt sin bruker på mobilspørsmålet.... Da vi fanget trevakt hadde han på seg en sekk, ja en laptop sekk... Vi logget inn på PC'en hans (som ikke hadde passord) og spurte om mobilspørsmålet. Hvorfor? Som sagt brukte vi trevakt's mobil for å filme hendelsen og for å legge det inn på en datamaskin trengte vi programvaret som fulgte med til mobilen (noe ikke vi hadde). Derfor logget vi inn på laptoppen til trevakt og fant programvaret.

 

Trevakt er i kjelleren og han har fått middag og har det bra... spørsmålet er om vi skal slippe trevakt fri eller beholde han i dagene som kommer?

 

Slipper trevakt fri til jul? Kommer han hjem uskadet. Det er opp til dere... etter det folk har skrevet nå får nok trevakt en fæl dag i morgen...

7523334[/snapback]

Siden du rett og slett hadde innrømmet en forbrytelse med 21 års strafferamme om dette var ekte så foreslår jeg at dere beholder ham noen dager. Ta like gjerne å heng ham naken etter armene mens dere pisker "lillemannen" hans med en fluesmekker mens dere er i gang. :thumbup: Sørg for å filme dette og legg ut.

Inntil jeg får se slike bevis så regner jeg dette som en dårlikg spøk.

7523520[/snapback]

 

Jeg synes at dere skal tilberede middag til Trevakt, det kommer til å lære han og ikke spise... :thumbup:

 

Ville vel ikke beholdt han, ville heller satt fyr på kubben, sparer mye strøm vet du :thumbup:

 

 

Om han kommer seg løs, så kan dere i sanseløs løssluppenhet med svingende baller jakte på en svidd kubbe :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...