Gå til innhold

Vi fanget trevakt!

jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og denne threaden stenges, og dette vil ikke bli en ny thread av i det hele tatt.

Det ser ikke ut som den personen som sitter i den stolen har det noe som helst bra i det hele tatt og inntill at det er avklart hvor vidt om personen som er med på denne videoen vil at dette skal bli lagt ut på internet eller ikke og linkene vil bli fjernet fra diskusjon.no sine sider.

Hvis noen er uenig i dette så ta kontakt med moderator (meg) via PM og ikke ved opprettelse av ny thread.

## Brukeren var med på dette og vil vist ha det publisert så jeg får vel da bare legge det ut. Kan hende bare jeg som overreeagert men jeg ville i allefall ikke at noen ande skulle ha lagt ut slik video av meg. Beklager og videre kommentarer besvares gladelig igjennom PM og ikke i threaden her er dere snill :)

Og nå...diskuter fritt videre :)

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Jeg vet godt at moderator sa at det ikke var noe poeng å starte en ny tråd om dette, men jeg risikerer å bli banna fordi jeg har noe jeg må fortelle

Trevakt har det bra foreløpig... Han har fått låne en laptop slik at han kan lese på diskusjon... vi brukte trevakt sin mobil til å filme forresten

Det var allt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...