grebnord Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hei å hå. Noen som vet hva "javacore" filer kommer av?? Plutselig, i forigår, ser jeg at hele skrivebordet mitt var fylt av filer (notisblokk filer) som er tomme, men som heter javacore, med et nummer bak feks. javacore.20061215.220914.2440 .. og det er MANGE, veldig mange, prøvde å søke de opp og slettet vel et par tusen i går, men i dag er de tilbake.. Problemet er at maskinen går etterhvert tregt og henger seg opp.. Jeg prøvde å søke det opp på google, men forstår ikke mye av hva jeg kan gjøre.. Noen som kan hjelpe?? Takker såå mye for oppklarende hjelp Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Javacore er en debug sak til java. Det du får på desktopen din er javacore dumps (Når noe går galt). Prøv å lokaliser prosessen som krasjer (og som er skrevet i java), og avinstaller dritten. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
grebnord Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Prøv å lokaliser prosessen som krasjer (og som er skrevet i java), og avinstaller dritten. 7524350[/snapback] Takker for svar Vet du om det finnes program som løser dette? For jeg vet ikke sikkert hva det kan være, men mest trolig noe jeg gjør på nettet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå